مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
۰ نفر

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری خبرداد.

نصب عرشه پل

به گزارش همشهری آنلاین؛ علی اصغر شریفی گفت: جهت نصب عرشه فلزی پل پروژه دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده جنوب خیابان جانبازان، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه باقری حدفاصل خیابان جانبازان تا پل خاقانی از تاریخ ۶ فروردین به مدت ۵ روز مسدود شد.

او گفت: مسیر های مسدود شده عبارتند از جنوب به شمال بزرگراه باقری از ابتدای پل خاقانی و مسیر کنار گذر پل خاقانی از میدان شقایق به سمت بزرگراه باقری شمال و ورودی خیابان جانبازان غربی به بزرگراه شهید باقری جنوب و مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری از تقاطع خیابان جانبازان غربی مسدود است.

شریفی افزود: همچنین شهروندان می توانند جهت تردد به بزرگراه‌های یاسینی و بسیج از بزرگراه باقری وارد زین الدین شرق شده و در ادامه وارد بزرگراه یاسینی و خیابان دماوند شوند.

او گفت: شهروندان جهت دسترسی به بزرگراه بسیج و یاسینی می توانند از دوربرگردان پایین تر از بزرگراه شهید سلیمانی وارد شهید سلیمانی شرق شده و در ادامه وارد خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی شوند. همچنین رانندگان جهت دسترسی به خیابان دماوند وارد جانبازان به غرب، دردشت جنوب و ثانی به شرق و خیابان کیاشمشکی به جنوب و در ادامه خیابان دماوند شوند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: شهروندانی که قصد تردد به بزرگراه باقری شمال را دارند می توانند از کنار گذر دماوند شرق و در ادامه وارد شهید سلیمانی و زین الدین شوند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با بزرگراه شهید باقری - تهران

کد خبر 840812
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha