سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در غالب مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان در ساعاتی از روز بارش و وزش باد خواهیم داشت و به تدریج از مقدار ابرناکی و بارندگی در این مناطق کاسته می‌شود. شدت بارش در گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.

پنجشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام مستقر می‌شود.

جمعه ـ با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور ـ در استاهای واقع در جنوب غرب، جنوب و غرب کشور همچنین در غرب کرمان و اصفهان، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز شامل زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در شمال غرب، برخی مناطق کرمانشاه و همدان، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود و بعد از ظهر این موج از شمال شرق خارج می‌شود.

یکشنبه ـ با نفوذ سامانه بارش دیگری به مرزهای غربی ـ ابرناکی و بارش در مناطقی از جنوب غرب و جنوب و نیز استان‌های مرزی واقع در شمال غرب و غرب کشور آغاز می‌شود. خلیج فارس تا جمعه و دریای خزر تا روز پنجشنبه مواج خواهند بود.

کد خبر 840181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توانا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 0
    آیا کسی خصومت خاصی با آذربایجانشرقی دارد که اقیانوسی از ابرهای بشدت باران زا دو روز است که از آسمان استان رژه می روند اما دریغ از یک قطره بارش . جناب استاندار آذربایجانشرقی که چسبندگی خاصی به دوربین های رسانه ای دارید اصلا کلمه ای بنام بارور سازی ابرها به گوشتان خورده !!؟ این در حالیست که سدهای آذربایجانشرقی فقط ۳۵ درصد از ظرفیت خود آب دارند !!