چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

همزمان با مراسم چهارشنبه آخر سال یک دستگاه خودروی سواری پژو سه شنبه شب در خیابان پیروزی قصرشیرین در آتش سوخت.

چهارشنبه سوری 1402

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ « ایمان مرادی » فرمانده انتظامی قصرشیرین روز چهارشنبه با بیان جزئیات این حادثه افزود: نیمه شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری پژو در مقابل منزل شخصی در خیابان پیروزی قصرشیرین پارک شده بود که دچار آتش سوزی شده و با اعلام اهالی محل بلافاصله ماموران ایستگاه آتش نشانی قصرشیرین به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در جریان این آتش سوزی هیچ کسی آسیب ندید، اظهار کرد: علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است و این آخرین حادثه چهارشنبه سوری در قصرشیرین بود که ماموران آتش نشانی نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین ادامه داد: در این رابطه پرونده ای تشکیل شده و شناسایی عاملان این آتش سوزی که منجر به وارد شدن خسارت زیادی به این خودرو شده در دستور کار پلیس قرار دارد.

مرادی اضافه کرد: روز گذشته نیز شاهد مصدوم شدن پنج جوان با انفجار مواد محترقه دست ساز در قصرشیرین بودیم که حال ۲ نفر از این افراد وخیم است.

وی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست بلکه حافظ امنیت شادی کنندگان است، از مردم خواست در راستای همکاری و تعامل با مجموعه پلیس چنانچه فرد یا افرادی قصد سوء دارند ماموران ما را در جریان بگذارند تا از حوادث ناگوار پیشگیری شده و مقاصد شوم افراد سودجو محقق نشود.

وی گفت: تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ بعنوان پل ارتباطی پلیس و مردم فعال است و انتظار داریم که مردم، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.


کد خبر 839030
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حزب الله سعید IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 2
    جنسش ایرانی محصول ایرانی مهندسی ایرانی بی کفایت همان بهتره آتش بگیره تا اینکه تو جاده باعث مرگ و میر بشه
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      چرت نگو ، خیلی هم خوبه ، من ده ساله که دارم راضیم
  • بهروز IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    2 1
    هیچ کجای دنیااینطورهرج ومرج نمیشودیعنی حکومت ها ودولتهااجازه نمی دهند متاسفانه درکشورما وقتی تعدادهنجارشکنان وقانون شکنان زیاد می‌شوند دولت وحکومت کوتاه می آیندالان حدود بیش ازبیست سال است مردم شب چهارشنبه سوری این بدبختی ها را دارندپلیس هم نهایتا می گوید متخلفین تا پایان تعطیلات مهمان ما هستند من هم خیلی ترسیدم چه برسه به جماعت نارنجک اندازوهرج ومرج طلب!!!!!اگراعلام می کردندازهرکس نارنجک یا مواد منفجره گرفته شود پنج تا ده سال زندان تعزیری وآنرا درموردتعداددستگیرشدگان اعمال و رسانه ای می کردنداین بساط وتهدیداجتماعی جمع میشدمگرراهنمایی و رانندگی همه کسانی را که از چراغ قرمزعبورمی کنندشناسایی وجریمه می کنند،نه، اما همینکه اغلب رانندگان می دانند جریمه عبورازچراغ قرمز سنگین است مواظبندازچراغ عبورنکننددرموردهنجارشکنان چهارشنبه سوری هم باید اینگونه باشدکه متاسفانه نیست
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    ما در لشکر 81 کرمانشاه خدمت نموده ایم و بیشتر جاده های منتهی به مرز ایران - عراق خاکی بوده و پشتیبانی به علت جاده خاکی ها خوب نبوده است در حالی که ما در کشور مان نفت و قیر داریم.