مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

پسر۱۵ ساله پاکستانی که به اتهام قتل پسرعموی ۷ساله‌اش دستگیر شده، مدعی شد چون مقتول کارهای او را به پدرش اطلاع می‌داد دست به قتل وی زده است.  

مقتول 7 ساله

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از رسانه‌های پاکستانی، هفته گذشته، مردم رهگذر پشت ساختمان یکی از بیمارستان‌های کراچی، پسر بچه‌ای را دیدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود و به سختی نفس می‌کشید. آنها سعی کردند با پارچه جلوی خونریزی را بگیرند و بلافاصله او را به داخل بیمارستان بردند اما تلاش پزشکان برای نجات این پسر بچه نتیجه نداد و او جان باخت.

با گزارش ماجرا به پلیس، تحقیقات آغاز و مشخص شد که مقتول پسر بچه ۷ ساله‌ای به نام ابهان مظهر است. در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که خانواده ابهان و خانواده عمویش با هم در خانه‌ای در کراچی زندگی می‌کنند.

ماموران در ادامه سراغ خانواده ابهان رفتند و معلوم شد که پسربچه ۷ساله روز حادثه برای خرید بیرون رفت و دیگر بازنگشته بود. شاهدان عینی نیز گفتند که چند جوان را دیده‌اند که روز حادثه پیکر غرق خون ابهان را از خودرویی خارج کرده و به داخل بوته‌ها انداخته و فرار کرده‌اند.

سرنخ‌ها و تحقیقات در ادامه پلیس را به سفیان، پسر عموی ۱۵ ساله مقتول سوق داد. پلیس به این نوجوان ۱۵ ساله که اظهاراتش در بازجویی‌ها با تناقض‌گویی همراه بود، مشکوک شد و او را زیر نظر گرفت. ماموران بعد از مدتی که رفتارهای مشکوکی از نوجوان ۱۵ساله دیدند او را برای بازجویی به اداره پلیس بردند که این بار او به قتل پسرعموی ۷ ساله‌اش اعتراف کرد.

او به پلیس گفت که به دلیل اینکه ابهان کارهای او را به پدرش گزارش می‌داد و پدرش نیز به خاطر حرف‌های مقتول مدام او را تنبیه می‌کرد، از وی کینه به دل گرفته و نقشه قتل او را کشیده است.

او همچنین توضیح داد که روزی که ابهان برای خرید به مغازه رفته بود، فرصت را مناسب دیده و در یک خیابان خلوت او را گیر انداخته و با چاقو به قتل رسانده است. بعد نیز با دوستانش تماس گرفته و با کمک آنها پیکر ابهان را به نزدیکی بیمارستان برده و در میان بوته‌ها رها کرده است.

سفیان اکنون در بازداشت به سر می‌برد تا به زودی محاکمه شود.

کد خبر 838206
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha