ماجرای کنسرت علیرضا قربانی و لغو آن در اصفهان داشت به یک داستان تکراری تبدیل می‌شد؛ اینکه مسئولان اصفهان اصرار بر این داشتند که کنسرت این خواننده سنتی در این شهر بزرگ برگزار نشود و در دقیقه۹۰ و بعد از پیش فروش شدن بلیت‌های کنسرت؛ اعلام می‌شد؛ مجوزی برای کنسرت داده نشده است.

علیرضا قربانی

همشهری آنلاین: کنسرت علیرضا قربانی بالاخره توانست با تمام نوازندگان در اصفهان برگزار شود.

پرده اول

این بار علیرضا قربانی به همراه گروه خود را برای برگزاری کنسرت در اصفهان آماده کردند. قربانی پیش از این علاوه بر تهران در دیگر شهرها نیز کنسرت هایش را براساس برنامه برگزار کرده بود، انگار برگزاری کنسرت دراصفهان طلسم شده آن هم به بهانه‌های کاملا ابتدایی ...

پرده دوم

بعد از فرستادن ۲ نماینده از سوی وزیر ارشاد به اصفهان و پیگیری‌های خود وزیر، بالاخره کنسرت قربانی در میان علاقه‌مندان و طرفدارانش برگزار شد. هر چند قائم‌مقام وزیر ارشاد عنوان کرده ناهماهنگی‌هایی صورت گرفته اما بیشتر به‌نظر می‌رسد که تصمیم‌گیری‌های شخصی برخی از مدیران میانه باعث ایجاد حاشیه برای کنسرت قربانی شده است؛ کنسرتی که می‌توانست شب قبلش و حتی سال قبلش نیز به راحتی برگزار شود.علیرضا قربانی در اواسط سانس اول کنسرت اصفهان گفت: خوشحالم که با گفت‌وگو میسر شد در خدمت مردم عزیز اصفهان باشیم. بدانید که ما به‌عنوان فرزند این سرزمین هنجارهای این سرزمین و هنجارهای این استان را می‌شناسیم و همیشه با نگاه پر از احترام و پر از حرمت به آنها می‌نگریم و سعی می‌کنیم حرمت همه عزیزانی که در شهر زندگی می‌کنند را رعایت کنیم و مقدساتی که برایشان قابل احترام است را با نگاه حرمت و پر از مهر و پر از احترام نگاه می‌کنیم و به‌نظرم باید بیشتر از اینها به هنرمندان اعتماد کنیم.

پرده سوم

خواننده‌ای که می‌توان گفت به واسطه برگزاری تور کنسرت‌های هر فصل جزو پرکارترین خواننده‌های ۲ سال اخیر به شمار می‌آید، در شب اول نتوانست برای علاقه‌مندان اصفهانی‌اش بخواند. اما این بار وزیر فرهنگ کوتاه نیامد و تلاش کرد تا کنسرت برگزار شود. این سؤال وجود دارد وقتی خواننده مجوز اجرای کنسرت را از وزارتخانه یک کشور می‌گیرد چرا مدیران استانی مجوز اجرا را نمی‌دهند؟ مگر چه قانونی رعایت نمی‌شود که وزارتخانه نمی‌داند اما مدیران استانی مصر هستند که مجوز ندهند؟ متأسفانه این اتفاق در یکی دو شهر دیگر نیز افتاده و این نشان می‌دهد گاهی قدرت برخی بیشتر از قدرت یک وزیر یا وزارتخانه است ...

باکس

آخرین کنسرت علیرضا قربانی

آخرین کنسرت سال۱۴۰۲ علیرضا قربانی طی روزهای بیست و سوم تا بیست و نهم اسفند در تهران پیش روی مخاطبان قرار گذاشته می‌شود. آخرین سری کنسرت او در این سال از ۲۳ تا ۲۹ اسفند، هر شب در ۲سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود. مدیریت هنری این اجراها را حسام ناصری برعهده دارد. بلیت‌فروشی کنسرت از ساعت۱۸ روز پنجشنبه ۱۷اسفند آغاز ‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند از سامانه فروش بلیت «هنرتیکت» اقدام به خرید بلیت کنند. روابط عمومی این اجراها تأکید می‌کند کسانی که قصد خرید بلیت کنسرت اسفند۱۴۰۲ علیرضا قربانی را دارند، از هیچ طریق دیگری غیراز اپلیکیشن مورد نظر برنامه و سامانه اینترنتی اعلام شده اقدام به تهیه بلیت نکنند زیرا امکان هرگونه کلاهبرداری وجود دارد و تیم برگزارکننده تعهدی در قبال بلیت‌های عرضه شده از مجاری دیگر را ندارد.

کد خبر 837926
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    تفریح مردم اصفهان دیدن مغازه های معبر عبدالرزاق شده که علاوه بر ایجاد ترافیک راهبندان را در معبر به دنبال دارد اگر مسئولان فکری به حال تفریح این مردم می کردند ترافیک و راهبندان های کاذب در معبر عبدالرزاق اصفهان ایجاد نمی شد. در حالی که باید هر چیز بجای خودش استفاده بشود.