با گذشت سه رو از اکران مردمی «تمساح خونی» اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی رکورد تعداد مخاطبان و فروش گیشه در سینمای ایران شکسته شد.

تمساح خونی

همشهری آنلاین-وجیهه امیرخانی: «تمساح خونی» به عنوان اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی پنجشنبه ۱۶ اسفند روانه سینماها شد و اکران نوروزی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد. این فیلم براساس اعلام آخرین آمار سامانه فروش سینماهای کشور(سمفا) با جذب ۱۱۳,۶۷۹ نفر مخاطب از پنجشنبه ۱۶ اسفند تا کنون و طی سه روز فروش ۷۶,۲۴۶,۴۰۰,۰۰۰ ریالی را تجربه کرده است.

این در حالی‌ست که معمولا اولین تجربه کارگردانی یک بازیگر (اگرچه شناخته شده و صاحب نام) با کندی و کمی تاخیر در جذب مخاطب پیش می‌رود. نمونه آن فیلم های ساخته شده توسط نیکی کریمی، هادی حجازی‌فر و ... است که در اولین روزهای اکران فروش قابل توجهی را در گیشه سینماها رقم نزدند.

به این نکته محبوبیت فردی جواد عزتی را هم باید اضافه کرد. این بازیگر علاوه بر اینکه طی همه این سال ها کارنامه درخشانی در جذب مخاطب چه در تلویزیون و چه سینما دست و پا کرده از حواشی دوری کرده و در لحظات حضورش در سینماها برخوردهای صمیمانه‌ای با مخاطبانش دارد و کاراکتر خودمانی جواد عزتی را برای طرفدارانش حفظ کرده است.

رکورد بی‌سابقه اولین کارگردانی بازیگر پرفروش سینمای ایران | روز سوم اکران؛ ۷ میلیارد تومان!

از دیگر موارد، حضور تماشاگران فیلم تمساح خونی در سینما برای دیدار با این بازیگر و حواشی قابل توجهی است که در اولین روز اکران ایجاد شد. از ژست های جواد عزتی و عباس جمشیدی فر که خاطره سریال خاطره انگیز سه دونگ سه دونگ این دو رفیق قدیمی را در ذهن دوستدارانشان زنده کرد تا تصاویر و اکت‌های دو نفره الناز حبیبی و عزتی که سریال محبوب دردسرهای عظیم را برای مخاطبان یادآوری کرد. یکی از حواشی وایرال شده در سالن سینما گریه‌های بی امان دختر جوانی بود که از بودن کنار جواد عزتی هیجان زده شده بود و عزتی تلاش می‌کرد تا او را آرام کند. واکنش متفاوت کاربران هم به این ویدئو در نوع خودش جالب بود برخی آن را هماهنگ شده و در واقع بازی جلوی دوربین می‌دانستند و برخی دیگر این واکنش‌ها را در برابر کاراکتر دوست داشتنی جواد عزتی طبیعی تلقی کردند.

گریه دختر جوان وقتی جواد عزتی را می‌بیند | نگران نباش تو الان اینجایی...| ببینید

رکورد بی‌سابقه اولین کارگردانی بازیگر پرفروش سینمای ایران | روز سوم اکران؛ ۷ میلیارد تومان!

نکته مهم دیگر، فعالیت حرفه‌ای و گسترده تیم تبلیغاتی این فیلم است که هیچ فرصتی را از دست ندادند و به طور همزمان تیزرها، آمار و ارقام فروش و حواشی آن را در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی پوشش دادند. این آخرین عباراتی است که روابط عمومی این فیلم منتشر کرده است: «این، پرفروش‌ترین روز دوم اکران یک فیلم در تاریخ گیشه سینمای ایران محسوب می‌شود. پیش از این، رکورد فروش روز دوم اکران در اختیار فیلم «ویلای ساحلی» با رقم فروش یک میلیارد و ۶٣٠ میلیون تومان بوده که اکنون این رکورد با ثبت رقمی نزدیک به دو برابر با اختلاف توسط «تمساح خونی» شکسته شد.» البته که باید به رکوردشکنی‌های این فیلم، باید رکورد روز دوم را هم اضافه کرد. این کمدی اکشن با جذب حدود ٣٩ هزار تماشاگر تنها در روز دوم اکران، فروشی برابر با ٢ میلیارد و ٧٣٠ میلیون تومان را ثبت کرد تا جمعا به بیش از ۷ میلیارد تومان برسد.

داستان این فیلم که کامران حجازی تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد ماجرای یک شرط بندی ست که موقعیت‌های کمیکی را بین چند رفیق ایجاد می‌کند. در خلاصه داستان فیلم کمدی تمساح خونی آمده است: «من یه تمساحم، یه تمساح خونی! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره… ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!» جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

کد خبر 837778
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha