نماینده پیشین مجلس به همشهری آنلاین گفت: خوشبختانه به‌رغم تشتتی که در جبهه اصولگرایی نسبت به ارائه فهرست‌های مختلف بود، عنایت خداوند و در عین حال دعای مومنین کارساز افتاد و آنچه که به دست آمد این است که باز هم جبهه انقلاب و نیروهای مومن به انقلاب پیشگام هستند.

سبحانی نیا

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: حسین سبحانی‌نیا نماینده ادوار مجلس درباره مشارکت مردم در انتخابات به همشهری آنلاین گفت: الحمدلله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و پنجمین دوره خبرگان رهبری برگزار شد و به‌رغم جوسازی‌هایی که هم در داخل و هم در رسانه‌های بیگانه به شکل گسترده مبنی بر اعتراض به نظام و مشارکت نکردن دامن زده شد، خوشبختانه مردم با مشارکت خوبی که داشتند پاسخ قاطع و محکمی به این گونه شیطنت‌های نشات گرفته از تحرکات استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب اسلامی دادند و نشان دادند که پایبند به اصول انقلاب اسلامی هستند.

سبحانی‌نیا تصریح کرد: بخش زیادی از مردم براساس تکلیف و تعهدی که به نظام، انقلاب و آرمان شهدا داشتند و همچنین ارادت و علاقه‌ای که به رهبر انقلاب داشتند، پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و نامزدهای خودشان را گزینش کردند. باید از مردم بابت این حضور تشکر کرد.

وی درباره جریان‌ سیاسی راه یافته به مجلس دوازدهم گفت: خوشبختانه به‌رغم تشتتی که در جبهه اصولگرایی نسبت به ارائه فهرست‌های مختلف بود، عنایت خداوند و در عین حال دعای مومنین کارساز افتاد و آنچه که به دست آمد این است که باز هم جبهه انقلاب و نیروهای مومن به انقلاب پیشگام هستند.

سبحانی‌نیا به‌طور مشخص درباره نامزدهای منتخب حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس گفت: در تهران از چند لیست گزینش انجام گرفت ولی همه این لیست‌های مدعی اصولگرایی، نیروهای معتقد به انقلاب و ولایت هستند و آنهایی که اجمالا فاصله‌ای با اصول انقلاب داشتند جزو منتخبان نیستند. این نشان می‌دهد که مردم ما الحمدالله هم پایبند به اصول انقلاب هستند و هم نسبت به رهبری. باید از رهبری بسیار قدردان بود که با روشنگری‌ها نقش مهمی در مشارکت بالا داشتند و مردم هم با اعتقادی که به ولایت و رهبری دارند، پاسخ خوبی به ایشان دادند.

او افزود: تحلیل‌ها این بود که مشارکت در تهران زیر ۱۵درصد خواهد بود ولی درصد این دوره خیلی خوب است و در کل کشور نیز مشارکت خوب است. حضور مردم جواب دندان‌شکنی به آنانی بود که انتظار می‌کشیدند با مشارکت نکردن مردم، فضای بین‌المللی را علیه جمهوری اسلامی آلوده کنند و مجددا شروع به جوسازی کنند.

این نماینده پیشین مجلس همچنین درباره نتایج خبرگان گفت: در مجلس خبرگان گزینش‌های خوبی انجام گرفت و نیروهای انقلابی و ولایی پیروز شدند. نیروهایی که در مجلس و خبرگان پیروز شدند ارزشی هستند و همان نگاهی که رهبر انقلاب مبنی بر حضور نیروهای انقلابی، ارزشی و مردمدار دارند، پیروز شده‌اند. امیدواریم این افراد بتوانند برای آینده کشور موثر باشند.

کد خبر 836246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    علی مطهری الان توکماست خخخخخ
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      2 0
      خجالت بکش مودب باش خودت بری تو کما ایشاالله
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    کسانی کهدرظاهر برای مردم دل میسوزاندندودرخفا نقشه برای دوری مردم از انتخابات وحمله دشمن به جمع پراکنده رادرسر میپروراندند تامورد حمله دشمن واقع شود شکست خوردند.وخیال باطل دشمن عملی ومحقق نشد