پرسپولیس دیروز دو مهاجم تخصصی خود را از دست داد تا در خط حمله تنها عیسی آل کثیر را به عنوان بازیکن قابل اتکا داشته باشد.

درویش

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که ساعاتی قبل پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران بسته شده است، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در گفتگویی با برنامه فوتبال برتر در خصوص فعالیت‌های این باشگاه در این پنجره صحبت کرد و گفت احتمال جذب یک بازیکن آزاد دیگر نیز وجود دارد.

درویش با اشاره به فسخ دو بازیکن سرخپوش در روز پایانی نقل و انتقالات گفت: امروز یک بازیکن خواستار جدایی بود و یک بازیکن هم ما از ادامه همکاری با او بی‌بهره‌ایم. کار شهاب زاهدی تا ۶-۷ بعدظهر و کار نبیل باهویی هم تا پنج دقیقه پیش طول کشید.

او ادامه داد: بازیکنانی جذب شده‌اند که مردم کم و بیش اطلاع دارند. به زعم کارشناسان در ۱۰-۱۲ سال اخیر کمتر پیش آمده که این تعداد بازیکن با این کیفیت جذب شوند؛ بازیکن ازبکستانی، بازیکن قطری، آقای آل‌کثیر، آقای خدابنده‌لو و آقای بابایی جذب شدند و دو بازیکن سرباز بودند که دیگر در خدمت‌شان نبودیم.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه احتمال جذب یک بازیکن آزاد نیز وجود دارد، گفت: اگر آقای اوسمار احساس کند که نیاز است مهاجم هدف بگیرم، بازیکن آزاد فراوان است و ۱۰-۱۵ نفر هم به ایشان پیشنهاد شده است. اما گفتند اجازه بدهید دو بازی انجام بدهیم و ببینم احتیاج داریم یا نه. به این ترتیب پرسپولیس تا هفته بیستم لیگ برتر و شاید تا پایان فصل مهاجمی به خدمت نگیرد.

کد خبر 835081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    2 0
    ی گلر خوب جذب نکردید. هر چی هم بازیکن گرفتید ازونور بازیکنامون رفتن به تیمهای دیگه
  • پرسپولیس US ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    2 1
    ۶ تا بازیکن تاپ از دست دادید ۵ تا معمولی گرفتید تو خط حمله که مشکل اصلی تیم هستش ۳ تا از دست دادید ۲ تا گرفتید بعد میگید بی سابقه بوده