محمد رویانیان گفت: ما نتوانستیم ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم تا بتوانیم آنان را اقتاع کنیم و از فعالیت‌هایمان مطلع سازیم. امروزه برای بازگشت آن اعتماد اولیه نیاز است افرادی وارد مجلس شوند که خود ملت حس کنند در سفره آنان تغییری ایجاد خواهند کرد و وضعیت را بهبود می‌بخشند.

سردار رویانیان

به گزارش همشهری آنلاین، رهبری معظم انقلاب نسبت به مشارکت این دوره از انتخابات حساسیت و تأکید ویژه‌ای از خود نشان دادند. برای بررسی بهتر انتخابات و تأکیدات رهبری جهت مشارکت در انتخابات با محمد رویانیان گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

شرایط حساسی داریم

رویانیان در ابتدا گفت: تا آنجایی که بنده یادم هست، مقام معظم رهبری همواره از عموم مردم و مسئولین برای مشارکت در انتخابات دعوت به عمل می‌آوردند و نسبت به مشارکت در کارزار سیاسی‌ای چون انتخابات حساسیت نشان می‌دادند. در مورد تأکیدات اخیر ایشان مبنی بر حضور در انتخابات و افزایش مشارکت باید گفت، ما در حال حاضر در یک شرایط حساس و ویژه‌ای به سر می‌بریم که دشمنان ما در آن به وسیله جنگ ترکیبی ما مورد هجوم ترکیبی خود قرار داده و از آن جهت قصد دارند تا با به رخ کشیدن ناکارآمدی‌ها و برخی نقاط ضعف؛ به کمک برجسته‌سازی منفی مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی ناامید بسازند. اما حقیقت آن است که ما برای حفظ کشور، انقلاب، ناموس و ارزش‌های والای خود ناگزیریم که حضور و مشارکت پررنگی در انتخابات داشته باشیم. هر برگ رأی تأییدی بر اساس ایرانِ‌اسلامی و عزت و افتخار آن است.

باید مردم را با خود در کارها شریک کرد

وی با اشاره به این موضوع که برخی مسائل اقتصادی را دلیلی بر عدم مشارکت مطرح می‌کنند ادامه داد: من عقیده دارم که مجلس و دولت هر دو اقدامات مثبتی در راستای مسائل معیشتی و اقتصادی انجام دادند، اما مشکل کار جایی است که این اقدامات و تلاش‌ها برای مردم چندان محسوس و ملموس نیست. به نوعی باید گفت، عدم همراه کردن مردم در بطن امور موجب شده است که آن رابطه مطلوب بین مردم و دستگاه‌های مختلف وجود ندارد. ما نتوانستیم ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم تا بتوانیم آنان را اقتاع کنیم و از فعالیت‌هایمان مطلع سازیم. امروزه برای بازگشت آن اعتماد اولیه نیاز است که افرادی وارد مجلس شوند که خود ملت حس کنند در سفره آنان تغییری ایجاد خواهند کرد و وضعیت را بهبود می‌بخشند.

کد خبر 834678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha