فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: منطقه برای کسانی ناامن است که پرچم ندارند و اصلا در نقشه وجود ندارند و به زور می‌خواهند خود را جا دهند، آنها مورد قبول نیستند که از آبراه‌ها عبور کنند.

شهرام ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه راهیان‌نور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر، اظهار کرد: حضور در سرزمین دفاع مقدس موجب افزایش معنویت و روحیه برای ادامه مسیر است.

وی با تاکید بر دشمنی دشمنان در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی علاوه بر قتل عام مظلومان، کودکان و زنان به دنبال ناامن جلوه دادن دریا است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ما در دریا در نقطه اوج عزت و آمادگی هستیم، امروز ما با حضور دائم ناوگان خود در شمال اقیانوس هند به طور خاص کشتی‌های تجاری نه فقط ایران بلکه همه کشورهایی که می‌خواهند از منطقه عبور کنند را اسکورت می‌کنیم.

ایرانی خاطرنشان کرد: منطقه برای کسانی ناامن است که پرچم ندارند و اصلا در نقشه وجود ندارند و به زور می‌خواهند خود را جا دهند، آنها مورد قبول نیستند که از آبراه‌ها عبور کنند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه برای همه کشتی‌های جهان امنیت برقرار است و به برکت خون شهدا، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت اقتصادی کشور را تامین می‌کند.

کد خبر 834461
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha