با برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه رسانه های ایران، موسسه همشهری به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه معرفی و تقدیر شد.

همشهری

به گزارش همشهری آنلاین، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شامگاه امروز چهارشنبه ۲ اسفند در محل برگزاری این رویداد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات و ریاست نمایشگاه رسانه‌های ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شامگاه چهارشنبه دوم اسفند با حضور اصحاب هنر و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه از روز بیست‌ونهم بهمن تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید باز بود و بنا بر اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از ۲٠٠ هزار مخاطب حرفه‌ای از آن بازدید داشتند.

کد خبر 834270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 5
    آفرین.درود به مجموعه رسانه ای همشهری و تیم خبری سایت همشهری.تلاش شما بسیار ستودنی است و به جرات می توان گفت جزو بروز ترین سایت های خبری هستید بخصوص از نظر صحت و سرعت انتشار اخبار لحظه ای و جدید.اما به عنوان یک پیشنهاد اگر بتوانید برای ظاهر سایت خبری طرح و قالبی زیباتر و بهینه با متون شکیل و بزرگتر و استفاده کمتر از تبلیغات بخصوص در قسمت متن خبر به کار ببندید بدون شک در جذب مخاطب بیشتر و سهولت در اطلاع رسانی گام برداشته اید.با آرزوی سلامتی برای عزیزان مجموعه رسانه ای همشهری.موفق باشید ان شاء الله.
  • US ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    من هم زمانی که ایران بودم روزنامه همشهری روزنامه مورد علاقه من بود و هروز این روزنامه را می خریدم
  • سپهر IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    همشهری اگه خیلی هنر کنه غلط دیکته ای هاشو جمع کنه!!!