پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
۰ نفر

خبرهای جذاب و کوتاه دنیای فناوری امروز از «امنیت گوگل کروم» تا «بیمه امنیت سایبری» را اینجا بخوانید.

گوگل کروم

۷۰ درصد

گوگل کروم یکی از مرورگرهای محبوب است که حدود ۷۰ درصد سهام بازار را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل این مرورگر یکی از اهداف اصلی حملات سایبری است. قرار است ویژگی جدیدی به مرورگر کروم اضافه شود تا از شبکه خانگی فرد محافظت کند و اجازه ندهد وب‌سایت‌های ناامن به شبکه نفوذ کنند. این شرکت اکنون سرمایه‌گذاری سنگینی در بخش حریم خصوصی و امنیت کرده تا از کاربران آنلاین خود محافظت کند.

۱۴ میلیون نفر

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات از رضایت ۱۴میلیون نفری از پلتفرم رادار گیم خبر داد. به‌گفته او، استفاده از رادار گیم می‌تواند به کاهش تأخیر ۳۰درصدی بازی منجر شود و تجربه کاربری گیمرها را بهبود دهد. او گفت: با این سرویس توانستیم محتوای بازی‌های پرمخاطب و موردتأیید نهادهای فرهنگی را داخل کشور بیاوریم و میزبانی کنیم.

۳۰ شرکت

٣٠شرکت خلاق و دانش‌بنیان در حوزه خبر و رسانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کرده‌اند و محصولات نوآورانه‌ای را در حوزه تولید محتوا ارائه می‌دهند. این بخش بستر جدیدی برای حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه رسانه و تولید محتوا به‌عنوان ابزارهای جدید تولیدات رسانه‌ای در این دوره از نمایشگاه ایجاد کرده که می‌تواند فرصت خوبی برای شبکه‌سازی و تقویت ارتباط میان اعضای جدید و پیشروی حوزه تولید محتوا و رسانه با سایر اهالی رسانه فراهم کند.

۸۰۰ هزار

گوگل ادعا می‌کند که جمینای ۱.۵ می‌تواند تا یک میلیون توکن ورودی، معادل حدود ۴ میلیون کاراکتر یا ۸۰۰ هزار کلمه را در لحظه مدیریت کند. شرکت گوگل به‌طور جدی وارد رقابت توسعه هوش مصنوعی شده‌ و اکنون تنها یک هفته پس از عرضه قدرتمندترین مدل خود موسوم به جیمنای ۱.۰ اولترا (Gemini ۱.۰ Ultra)، از جانشین آن به نام Gemini ۱.۵ رونمایی کرده است.

استفاده از بیمه امنیت سایبری

سیدمحمدامین آقامیری، رئیس مرکز ملی فضای مجازی: حفظ امنیت بر عهده کسب‌وکارهاست اما همه باید کمک کنیم تا در این مسیر بتوانند موفق عمل کنند که یکی از راه‌ها، بیمه امنیت سایبری است که علاوه بر ایجاد آرامش برای کاربران، سیستم ارزیابی و استاندارد مشخصی فراهم خواهد کرد.

کد خبر 834246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha