مدیرکل بودجه شهرداری تهران گفت: توجه ما به محلاتی است که از نظر استانداردهای شهری استانداردهای کافی را ندارند، بنابراین تلاش خواهیم کرد کمبودهای آن‌ها را جبران کنیم.

شهرابی

امیر شهرابی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، با اشاره به طرح من شهردارم، اظهار کرد: طرح من شهردارم ۲ تفاوت هایی با طرح من شهردارم یک دارد که مهمترینش این است که امکان ثبت نظر شهروندان فراهم شد و ۶۵۰ پیشنهاد به دبیرخانه طرح رسید.

شهرابی گفت: در لایحه بودجه ۳۷۰۰ پروژه با ارزش ۸.۸ همت ارزش پروژه بود در نهایت ۷.۵ همت به شورای شهر ارائه شد و نسبت به سال گذشته رشد زیادی داریم. سال گذشته ۱۴۶۰ پروژه بود و این تعداد دو برابر شده است و از نظر ارزش ریالی ۵ همت را ارتقا دادیم که رشد ۵۰ درصدی را نشان می دهد.

او افزود: امیدواریم بتوانیم در سال ۱۴۰۳ نیز این طرح را به خوبی بتوانیم اجرا کنیم، ۸۰ درصد پروژه های من شهردارم عمرانی و حمل و نقلی است و بعد از آن خدمات شهری و اجتماعی است.

مدیرکل بودجه شهرداری تهران تصریح کرد: سهم بندی برای مناطق قائل هستیم، چند شاخص داریم؛ وسعت، جمعیت، بافت فرسوده و … ملاک ماست و نگاه ما این است جمیع شاخص‌ها را در نظر بگیریم و براساس آن بودجه ریزی انجام شده است. صرفا نگاه منطقه ای نداشتیم چراکه در مناطق شمالی هم محلات محروم داریم و براساس شاخص ها تصمیم گیری انجام می شود.

او گفت: توجه ما به محلاتی است که از نظر استانداردهای شهری را ندارند بنابراین تلاش خواهیم کرد کمبودهای آن‌ها جبران شود.

شهرابی گفت: وقتی امکان ثبت پیشنهاد را در سامانه در نظر گرفتیم به این منظور است اگر جایی ما غافل هستیم مردم ما را آگاه کنند، تهران وسیع است و هرچه قدر کار انجام شود باز هم کم است، اما تلاش خواهیم کرد تا کمبودهای گذشته را جبران و به استانداردهای شهری برسیم.

کد خبر 834167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha