معاون شهردار تهران گفت: باتوجه به اینکه بودجه ۱۴۰۳ توجه ویژه‌ای به حمل و نقل دارد امیدواریم گره گشایی خوبی در شهر تهران داشته باشیم.

باقری

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه موسسه فرهنگی مطبوعاتی همشهری با اشاره به بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران، گفت: یکی از افتخارات مجموعه مدیریت شهری رقم بودجه سال ۱۴۰۳ است که نشان از کار جهادی، تیمی و فعالیت جامع در سطح شهر دارد.

او با اشاره به اینکه ما بودجه کلانشهرهای مختلف کشور را مورد بررسی قرار دادیم، گفت: در این زمینه شهرداری تهران پرچم دار بوده چراکه بودجه شهرداری تهران رشد قابل توجهی داشته است.

باقری تصریح کرد: وقتی بودجه رشد می کند نوید بخش این است که اتفاقات خوبی برای شهر قرار است اتفاق بیفتد.

معاون شهردار تهران گفت: بودجه سال گذشته ۷۶ هزار میلیارد تومان بود و در دی ماه شهرداری، متمم ۱۰۴ هزار میلیاردی را داشتیم. برای سال ۱۴۰۳ نیز ۱۷۰ هزار میلیارد تومانی را پیشنهاد دادیم که با تدبیر شورا ۱۵۱ هزار میلیارد تومان آن تصویب شد.

او تاکید کرد: این بودجه دو پیام دارد، پیام اول این است شهرداری فعالیت تیمی خوبی را دنبال می کند و تعامل خوبی با شورا دارد و پیام دوم این است که باتوجه به اینکه بودجه ۱۴۰۳ توجه ویژه‌ای به حمل و نقل دارد امیدواریم گره گشایی خوبی در شهر تهران داشته باشیم.

کد خبر 834160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha