رئال‌مادرید تحت‌الشعاع اخبار پیرامون امباپه یکی از بدترین نمایش‌های این فصل خود را مقابل وایکانو به اجرا گذاشت.

رئال مادرید - وایوکانو

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئال‌مادرید در یکی از بدترین نمایش‌های این فصل خود چهارمین شهرآورد پایتخت را هم بدون برد به پایان رساند. کهکشانی‌ها تحت‌الشعاع اخبار پیرامون امباپه و قرارداد غیررسمی این بازیکن تا سال۲۰۲۹ با باشگاه، تمرکز کافی برای رویارویی با وایکانو را نداشتند. رئالی‌ها همیشه نیمه اول بد بازی می‌کردند و در نیمه دوم به بازی برمی‌گشتند اما این هفته برعکس شد. حالا آنها رفت و برگشت به رایو وایکانو مساوی داده‌اند و مقابل اتلتیکو یک شکست و یک تساوی به‌دست آورده‌اند. هفته آینده هم با سویا بازی دارند که در بازی رفت‌ مقابل‌ آنها یک-یک متوقف شدند.

این بازی ۲‌تلفات دیگر هم داشت؛ کاماوینگا ۵‌کارته و محروم شد و کارواخال کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. میلیتائو، کورتوا، آلابا و بلینگام هم همچنان مصدوم و غایب خواهند بود. تیم مادریدی در این فصل، ۱۷‌بازی در غیاب ۵ تا ۶ بازیکن اصلی (مصدوم و محروم) انجام داده.

تونی کروس چهارصدوپنجاهمین بازی‌اش را با پیراهن رئال انجام داد تا رکوردی جدید به نامش ثبت شود. در این شرایط باید دید او بالاخره به تمدید قراردادش رضایت می‌دهد یا خیر.

خوسلو حالا در همه بازی‌ها روی گل‌ها تأثیر دارد. تعداد گل‌های این مهاجم ذخیره به ۱۴ رسید؛ یکی بیشتر از رودریگو و ۶‌گل کمتر از بهترین گلزن فصل یعنی بلینگام.

سریع‌ترین گل‌های زده‌شده برای رئال‌مادرید در این فصل؛ کارواخال مقابل والنسیا (۲:۱۰) و خوسلو مقابل رایو وایکانو (۲:۵۵).

این اولین‌بار در فصل جاری بود که رئال بدون بلینگام موفق به پیروزی نشد؛ ۶‌برد و یک‌تساوی.

کارواخال در ۲۲۳‌بازی لالیگایی اولش فقط یک کارت قرمز گرفته بود اما در ۴۷بازی اخیر ۲‌کارت قرمز گرفته است.

امباپه

روز گذشته مارکا با قاطعیت اعلام کرد قرارداد بین رئال و امباپه به‌مدت ۵‌سال و تا سال۲۰۲۹ به امضا رسیده است. جزئیات قرارداد ستاره فرانسوی که به‌تازگی امضا شده؛ دستمزد فصل اول ۱۵ تا ۲۰‌میلیون یورو (در آینده افزایش می‌یابد)، ۱۲۰‌میلیون یورو پاداش و دریافت ۵۰درصد از حق تصویر. باشگاه اسپانیایی دنبال تاریخی بین یورو و بازی‌های المپیک فرانسه است تا این ستاره را در برنابئوی جدید معرفی کند. نخستین واکنش ناصر الخلیفی به جدایی امباپه و اخبار پیوستن او به رئال مادرید منفی بوده است. فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر نقل‌وانتقالاتی نوشت: «رئال‌مادرید برای امباپه قرارداد فرستاده و حالا باید امباپه با حضور مادرش و وکیلش قرارداد را امضا کند. امباپه به ناصر الخلیفی گفته که رایگان خواهد رفت. او دستمزد بالا نمی‌خواهد. او قراردادی می‌خواهد تا عناوین زیادی کسب کند. پیام امباپه به پاری‌سن‌ژرمن این بوده که تصمیمش عوض نخواهد شد.»

رکورد پرس

فلورنتینو پرس یک جام دیگر هم به افتخاراتش اضافه کرد. رئیس باشگاه رئال‌مادرید جام شماره‌۶۰دوران ریاست خود را این‌بار در رشته بسکتبال به‌دست آورد؛ ۳۳‌جام فوتبال و ۲۷‌جام بسکتبال. تیم بسکتبال رئال‌مادرید در فینال کوپادل‌ری، بارسلونا را با نتیجه ۹۶ بر ۸۵ شکست داد و قهرمان شد. بسکتبالیست‌های رئال‌مادرید قبل از شروع فینال جام‌حذفی مقابل بارسلونا، شادی گل اسطوره فوتبال کریستیانو را انجام دادند.

کد خبر 833779
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha