بایدن در ویدئویی که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، گفت: زمانی که برای تماشای فوتبال تنقلات می‌خرید، ممکن است متوجه یک چیز شده باشید: بطری‌های نوشیدنی کوچک‌تر شدند و چیپس‌های کمتری در بسته‌بندی چیپس‌ها وجود دارد.

بایدن

به گزارش همشهری آنلاین، بایدن خشمگین بود که شرکت‌ها با کاهش مقدار محصول در بسته فکر می‌کنند که هیچ کس متوجه این موضوع نمی‌شود.

به گزارش پراودا به نقل از شبکه آر ای ان، وی از آن‌ها خواست تا از فریب مردم دست بردارند و به اصطلاح انقباض تورمی (یعنی تولیدکننده با حفظ قیمت فروش، مقدار، حجم یا وزن کالا را در بسته بندی کاهش می‌دهد) را متوقف کنند.

این در حالی است که بسیاری از شرکت‌ها این ادعای بایدن را رد کرده و گفته اند تغییر در وزن خوراکی‌ها رخ نداده است.

پیش از این، پزشک سابق باراک اوباما و دونالد ترامپ خواستار آزمایش توانایی‌های شناختی بایدن شده بود. دیروز «مارتین ماکاری» استاد دانشگاه و جراح بیمارستان جانز هاپکینز تایید کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا علائم بیماری زوال عقل تهاجمی را دارد.

بایدن به دلیل سن بالا و از دست دادن توانمندی‌های ذهنی در ماه‌های گذشته زیر تیغ انتقادات قرار داشته و عده‌ای معتقدند که او صلاحیت ذهنی کافی برای اداره امور را ندارد.

او با ۸۱ سال سن، پیرترین رئیس‌جمهور مستقر آمریکاست. چنانچه او در انتخابات ماه نوامبر یک دوره دیگر برای ریاست‌جمهوری انتخاب شود در پایان دوره ریاست‌جمهوری ۸۷ ساله خواهد بود.

پیش از این نیز «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفته بود که کنفرانس خبری بایدن نشان داد که او برای ریاست جمهوری مناسب نیست.

کد خبر 831996
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • امیر IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    5 1
    نکنه به اون بدبخت چیپس ایرانی دادن که توش کم بوده؟
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
      2 0
      چیپس های اونا کلا فرق داره تو بسته بندی استوانه ای غربگدای محترم بایدن قربونت بره
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    3 0
    اون بایدن که فلج مغزیه ولش کن ولی ما خودمون هم انقباض تورمی اجرا کن زیاد داریم از ماست و حلوا ارده و ارده و تن ماهی و پنیر و ..‌. بگیر تا خودروهایی که یه روز زه بغل ندارند یه روز ضبط ندارند ورق بدنه شون هر روز نازک تر میشه و قطعات بی کیفیت و ....
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 1
    ایبابا ما ملت ایران سالهاست از این بسته های خالی کم چیپس وغیره.........استفاده می کنیم شکر خدا هیچ کدام از رئسای جمهور معترض نبودن وگفتند همچی خوبه وراضی بودن