دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

اکرم عفیف اگر در جام ملت‌ها بازیکن ایران بود شاید به سرنوشت اسدی و حسین‌ژاد دچار می‌شد.

اکرم عفیف

به گزارش همشهری‌آنلاین، بدون تردید باید اکرم عفیف را بهترین بازیکن این دوره از جام ملت‌های آسیا بدانیم؛ فوق‌ستاره کم‌ادعا و بی‌حاشیه‌ای که در بازی با ایران تفاوت‌ها را رقم زد و در دیدار نهایی برابر اردن هم با هت‌تریک از روی نقطه پنالتی، ضمن رهنمون کردن تیم به سمت جام قهرمانی، خودش هم عنوان آقای گل و بهترین بازیکن مسابقات را به‌دست آورد.

در پایان تورنمنت شاید خیلی‌ها حسرت خوردند که کاش این بازیکن مال آنها بود، اما دست‌کم از یک جهت باید بگوییم عفیف خوش‌اقبال بود که برای تیم ملی ایران توپ نمی‌زد وگرنه در نخستین گام احتمالا امیر قلعه‌نویی از او هم می‌خواست مثل رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد، موهایش را کوتاه کند! حالا باز اسدی ۴‌دقیقه بازی کرد، حسین‌نژاد که با وجود کوتاه کردن موهایش اصلا به قطر نرفت!

کد خبر 831775
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محمد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    10 1
    بازیکن خوب ،یاد داشتیم روی نیمکت،بازی با قطر باید از قائدی و ترابی استفاده میکرد،برنده بود.شانس مربی که می آد هم لج باز میشه شانس ما
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    15 1
    قائدی اگه برا هر کشوری بازی می کرد یه ستاره به تمام معنا می شد، ولی تو ایران هیچ. اینجا چقدر ستاره ها می سوزن😑
  • پرویز IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    7 0
    عفیف اگر ایرانی بود روی نیمکت کنار قائدی می‌نشست و بجاش یه حاج صفی و ابراهیمی دیگه به ترکیب اضافه میشد تا میانگین سنی بازیکن های داخل زمین به عدد ۵۰ نزدیک و نزدیکتر بشه.توی دنیای امروز محاله یه موفقیت سراغ داشته باشی که ریسک و جیگر قاطیش نباشه ، محاله.توی لحظات حساس کسانی موفق میشن که مقداری ریسک هم چاشنی کار باشه.و الا بهترین کشتی گیر دنیا هم باشی و از ترس بدل حریف ، جیگر اجرای فن نداشته باشی محکوم به شکستی.توی دنیای امروز دیگه ترسوها قهرمان نمیشن.گذشت اون موقعی که یونان با فوتبال چرک و دفاعی قهرمان یورو شد.آقای قلعه نوعی اگر جیگر استفاده از تمام پتانسیل هجومی تیمت رو نداری ، خیلی خیلی غلط کردی قلی زاده و قائدی و ترابی و... رو دعوت کردی .مجموع بازی این چند نفر در این ۶ بازی به زحمت به ۹۰ دقیقه میرسه.خوب دعوت نمیکردی.به جاش ۳ تا حاج صفی دیگه ، ۴ تا ابراهیمی دیگه و ۵ تا چشمی دیگه دعوت میکردی!!!!!
  • آرش IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    3 0
    قلعه نویی باید از فوتبال خداحافظی بکند چون دوران گروهبان ها در فوتبال تمام شده الان دیگر به ژنرال نیاز دارن نه گروهبان ...
  • فهیم IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 1
    مربی وطنی که بذاریم اینطوری میشه دیگه؛ باند بازی!
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 1
    چرا از پیروزی تیم قطر ذوق مرگ شده اید آیا این هم جزو آرمان‌هایتان می باشد