بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به شکست برابر قطر واکنش نشان داد.

عزت اللهی

به گزارش همشهری آنلاین شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و نرسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا، واکنش‌های مختلفی را از سوی بازیکنان تیم کشورمان به همراه داشته است.

بر این اساس، سعید عزت‌اللهی هافبک تدافعی تیم ایران که یکی از بهترین بازیکنان تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی بود با انشار پستی در صفحه مجازی خود به عدم راهیابی تیم ایران به فینال واکنش نشان داد.

وی در این پست نوشته است:

ستاره تیم ملی شاعر نشد ؛ این تاریکی رو روشن کنیم، این سوز زمستون رو بهار کنیم !

"به آسمون ایران رسیده بودیم، از بالا به ایران عزیزم نگاه می‌کردم، چشمم رو می‌بستم و فکر می‌کردم چه رویاهای مشترکی با مردم این خاک دارم. همونجا دوباره با خودم پیمان بستم هرچی که دارم، بذارم تا شاید این‌بار، شد. چند روز بعد، وقتی اردو شروع شد، با کادر و بچه‌ها عهد بستیم و مطمئنم می‌دونید که تا آخرین لحظه بهش پایبند بودیم… .

وقتی رسیدیم قطر، آماده آماده بودیم. هرچی گذشت بهتر هم شدیم. بعد از بازی ژاپن همه عشق و محبت شما رو حس کردم، با خودم گفتم مگه از این بهتر هم داریم؟ اما اون‌شب… اون‌شب وقتی صدای سوت رو شنیدم، دنیا روی سرم چرخید، بعدا فهمیدم بی‌اختیار اشک‌ می‌ریختم و الان هم حسرت می‌خورم، حسرت اینکه چقدر نزدیک بود که بشه اما… .

دوست دارم از تمام مردم ایران، تاکید می‌کنم، تمام مردم ایران، تشکر کنم. در کنار خانواده‌مون، همه شما عزیزترین آدم‌هایی هستید که ما توی زندگیمون داریم. شکی ندارم عذرخواهی ما فرزندانتون، ما برادرانتون رو می‌پذیرید. امیدوارم دلگرمی ما باشید برای اینکه بلند شیم، برای اینکه برگردیم. ما باهم می‌تونیم این تلخی رو پشت سر بذاریم. این تاریکی رو روشن کنیم، این سوز زمستون رو بهار کنیم."

کد خبر 831339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی قاسملوئیان IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دیر از خواب بلند شدی داداش......