رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران تاکید کرد که ایجاد زیرساخت هایی چون تراموا و ال آر تی باید در شورا مصوب شود.

چمران در جمع خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین، امروز (۱۷ بهمن) در دویست و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران مهدی چمران بار دیگر به موضوع عملیاتی شدن طرح تراموا در پایتخت اشاره کرد و گفت: «جزئیات تراموا در شورا تصویب نشده است. مسیر تراموا و بودجه و اعتبار آن باید به تصویب شورا برسد تا اجرایی شود. تکمیل چهار خط مترو که به صورت ضربدری انجام می‌شود در شورای عالی ترافیک ارائه شده و به تصویب رسیده است.»

او با بیان این که طرح جامع ترافیک سال ۹۸ تصویب شده اما شروط آن باید تکمیل می‌شد که این کار انجام نشده تاکید کرد: «طرح جامعی که شهرداری در شورای عالی ترافیک ارائه کرده صرفا تکمیل طرح سابق بوده است و نیاز به مصوبه شورا ندارد. شهرداری باید طرح جامع ترافیک را در شورا تصویب کند و سپس به شورای عالی ترافیک برسد. همچنین سازمان بازرسی برای خط ۱۰ ایراد گرفته بود که شهرداری تهران این طرح را تکمیل کرد.»

رئیس شورای شهر تهران به مطالعات آرامستان های جدید در ۵ نقطه هم اشاره و گفت که هنوز نقاط پیش‌بینی شده به شورا اعلام نشده است. یا باید در جاده قم زمینی را برای گسترش بهشت زهرا پیدا کنند یا زمینی دیگر در نظر گرفته شود؛ چراکه ظرفیت در حال تکمیل است.

چمران با تاکید بر اینکه با بیانات مقام معظم رهبری وظیفه مدیریت شهری سنگین‌تر می‌شود، تاکید کرد: «اگر ما در مورد تهران سخن بگوییم خواهند گفت که چون متولد این شهر هستیم، در مورد آن صحبت می‌کنیم، اما در مورد تهران بی‌توجهی شده است. امیدواریم شورا و شهرداری بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.»

کد خبر 830671

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha