این روزها اکثر مناطق کشور شاهد بارش برف و باران بودند و پلیس هم با حضور در جاده‌های برفی به در راه ماندگان امدادرسانی می‌کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در کنار بارش برف که جاده‌های شمال را سفیدپوش کرد صحنه‌های جالبی از کمک پلیس به مردم به تصویر کشیده شده است.

در سرمای زمستانی پلیس در جاده‌های شمال در کنار راهداری و سایر نیروهای امدادی و خدماتی زیر بارش برف و کولاک در حال خدمت‌رسانی به مردم است که نشان می‌دهد خدمت پلیس به مردم سرما و گرما نمی‌شناسد.

پلیس در جاده‌های شمال در راستای اجرای طرح راهداری زمستانه باحضور در مناطق برف‌گیر و گردنه‌های کوهستانی درحال بستن زنجیرچرخ و ارائه خدمت به مردم و مسافران است.

قبلا هم کلیپی از جمع‌آوری سنگ از وسط جاده توسط یک مامور پلیس آن هم در دل شب از مسیر جاده کندوان دست به دست چرخیده، گرچه در واقعیت شاهد فداکاری‌ها و کمک‌رسانی ماموران پلیس هستیم که شاید در قاب دوربین و تصویر نگنجد.

کد خبر 829728
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 0
    این همه میگویند با پلاک مخدوش برخورد میکنیم این همه موتور سیکلت در تهران حتی بدون پلاک در حال تردد هستند 100 متر جلوتر از جایی که پلیس ها ایستادند دور میزنند و فرار میکنند این همه خودرو بدون معاینه فنی یا با رشوه دادن معاینه گرفتند و هیچ ارگانی رسیدگی نمیکند.....