برخی منابع غیر رسمی و محلی در شرق سوریه گزارش دادند که بیش از ۱۰ نفر در حملات گسترده آمریکا به استان دیرالزور کشته شدند.

سوریه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از منابع خبری عربی، منابع محلی سوریه گزارش دادند که آمریکا مناطقی از شرق سوریه را هدف قرار داده است.

براساس گزارش دیده‌بان حقوق بشر سوریه، شهرهای "البوکمال" و المیادین در شرق سوریه هدف حمله قرار گرفته است.

شبکه العهد عراق نیز به نقل از خبرنگار مستقر خود در سوریه گزارش داد که در جریان تجاوز آمریکا به استان دیرالزور تاکنون سه تن از نظامیان ارتش سوریه کشته شدند.

از سوی دیگر، منابع محلی سوریه به شبکه الجزیره قطر گفته‌اند که برخی سایت‌ها در جنوب شهر المیادین در شرق استان دیرالزور نیز هدف قرار گرفته شده است.

منابع محلی سوری همچنین به الجزیره گفته‌اند که مناطق "الحیدریه" و "الشبلی" در المیادین در حومه استان دیر الزور نیز هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

این منابع اعلام کردند که جنوب شهر المیادین در شرق استان دیرالزور هدف حمله هواپیماهای ناشناس قرار گرفت.

همزمان با انتشار این خبرها رسانه‌های سوری از شنیده شدن صدا چندین انفجار در پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر در حومه دیر الزور خبر دادند.

کد خبر 829682
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 1
    همه کشورهای عربی و اسلامی بایستی اعلام کنند هیج پایگاهی از آمریکا نباید در این کشورها وجود داشته. باشه. به چه حقی وبه چه دلیلی اجازه ایجاد پایگاه به آمریکا دادند مگه آیا این کشورهای عربی در اطراف آمریکا پایگاه دارند هر کشوری خاک سرزمینش مال خودشه نه مال آمریکا بایست اعلام کنند به آمریکا که آقای جوبایدن جنایتکار بایستی تمام پایگاهایت تخلیه کنی وجول وپلاست رو جمع کنی وگردنتو بشکنی بری از این کشورها الان هم بایستی به قوی تر کردن نیروهای غزه اسراییل رو نابودکنی وپایگاهای نظامیش رو بزنند نه چند پایگاه آمریکایی رو آمریکا رو باید هشداربدن که پایگاهاش رو تخلیه کنه تا مورد حمله قرار نگیره...