چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: روز گذشته با بررسی بودجه مناطق ۲۲گانه برای سال ١۴٠٣ فرآیند بررسی بودجه مناطق در کمیسیون برنامه و بودجه به پایان رسید.

محمد آخوندی عضو شورا

به گزارش همشهری آنلاین؛ محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به بررسی بودجه مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران برای سال آینده، گفت: با بررسی بودجه ٩ منطقه دیگر برای سال ١۴٠٣ فرآیند بررسی بودجه مناطق ٢٢گانه در کمیسیون برنامه و بودجه به پایان رسید.

وی افزود: شهرداران مناطق ۹ ، ۱۲ ، ۱۴ ،۱۵ ،۱۶ ،۱۷ ، ۱۹ ، ۲۰ و ۲۱ با حضور در جلسه کمیسیون درباره پروژه‌های مستمر، غیر مستمر، نگهداشت، طرح من شهردارم، مسائل هزینه‌ای منطقه و ... بحث و بررسی کردند که در نهایت به جمع‌بندی نهایی رسیدیم.

آخوندی گفت: در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، معاون امور مناطق، معاون برنامه ریزی و مدیرکل بودجه شهرداری تهران حضور داشتند و پیرامون بودجه هر یک مناطق به تفصیل بحث و بررسی لازم انجام شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بیان کرد: بودجه مناطق ۲۲گانه حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری مشخص شده و تلاش خواهیم کرد که بودجه مناطق به نحوی تهیه شود که کاهش زیادی نداشته باشد، چراکه کار اصلی در مناطق انجام می‌شود و باید مناطق را تقویت کنیم تا رضایت شهروندان را داشته باشیم.

او گفت: هفته آینده از روز شنبه (۱۴ بهمن ماه) تا پایان هفته بودجه معاونت‌های شهرداری تهران در دستورکار قرار خواهد گرفت و هر یک از معاونت‌ها با زیر مجموعه‌های مربوطه در جلسات کمیسیون حاضر خواهند شد تا جمع‌بندی بودجه معاونت‌ها نیز انجام شود.

کد خبر 829147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha