سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
۰ نفر

می گویند بلافاصله بعد از هر حادثه‌ای، چند دقیقه طلایی وجود دارد که می‌توان به حادثه‌دیدگان کمک کرد تا از مرگ حتمی نجات پیدا کنند. معمولا هم در آن چند دقیقه اولیه، هنوز نیروهای کمکی از راه نرسیده‌اند و برعهده خودمان است که به اطرافیانمان رسیدگی کنیم، به شرط آنکه با کمک‌های اولیه آشنایی داشته باشیم.

هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین، همانطور که احتمالا بارها شنیده‌اید کشور ما، کشوری حادثه‌خیز است و هر چند وقت یک‌بار با سیل و زلزله و از این‌دست مخاطرات مواجه می‌شویم. هر بار هم بنا به توصیه مسئولان هلال‌احمر تصمیم می‌گیریم که آموزش کمک‌های اولیه ببینیم تا برای مواقع بحرانی آماده باشیم، اما معمولا این تصمیم‌ها و به دلایل مختلف مثل وقت نداشتن پشت گوش می‌افتد و باز هم ما می‌مانیم و آن چند دقیقه طلایی که از دست می‌رود.

مسئولان هلال‌احمر البته ول‌کن ماجرا نیستند و با راه‌اندازی «مرکز آموزش‌ الکترونیکی جمعیت هلال‌احمر» این امکان را در اختیارمان قرار داده‌اند تا آموزش‌های امدادی آنلاین و رایگان را فرا بگیریم و لازم هم نیست وقت زیادی برای رفتن سر کلاس صرف کنیم، کافی است به‌صورت آنلاین در این دوره‌ها شرکت کنیم و در آخر هم با شرکت در آزمون، گواهینامه بگیریم. تمام محتواهای این دوره آنلاین هم از منابع فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ گرفته شده و کاملا به روز و در سطح استانداردهای بین‌المللی است.

پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید تا در مواقع بحرانی، سوپرمن‌هایی باشید که به موقع از راه می‌رسند و آدم‌ها را نجات می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 829030

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha