وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه گفت که این رژیم در جنگی طولانی قرار دارد که در پایان آن حماس از بین خواهد رفت.

یوآو گالانت

به گزارش همشهری آنلاین، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد که یک چهارم مبارزان جنبش حماس در جنگ غزه کشته شده‌اند.

وی در ادامه ادعاهایش گفت: «یک چهارم مبارزان حماس کشته شده و یک چهارم دیگر نیز مجروح شده‌اند».

گالانت اضافه کرد: «ما در حال جنگی طولانی هستیم که در پایان آن حماس را از بین خواهیم برد».

با وجود افزایش روزافزون تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در تهاجم زمینی به نوار غزه و افزایش انتقادات خانواده‌های اسرای صهیونیست از کابینه تل‌آویو به‌دلیل نپذیرفتن آتش‌بس، اکنون از اعزام نیروی زمینی جدید به شمال غزه خبر می‌رسد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) گزارش داد که حضور نظامی این رژیم در شمال نوار غزه قرار است طی هفته‌های پیش رو افزایش یابد و دلیل آن نیز بازگشت نیروهای جنبش مقاومت حماس به آن مناطق است.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد چندین حمله گسترده و محدود به بخش‌های مختلف از شمال نوار غزه انجام دهد تا از بازگشت رزمندگان مقاومت به آن مناطق جلوگیری کند.

به نوشته وبگاه «جروزالم پست» به نقل از این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که حدود ۲ هزار نیروی حماس در شمال نوار غزه حضور دارند و نشانه آن نیز شلیک راکت از آن مناطق به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در روز یکشنبه برای اولین‌بار طی یک ماه اخیر است.

ارتش اشغالگران همچنین وقوع درگیری‌های مسلحانه در شمال نوار غزه بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته را دلیلی بر حضور و هدایت نیروهای حماس توسط فرماندهی این جنبش در شهر غزه می‌داند.

این در حالی است که پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی «تیپ کریاتی» را که در شمال و شرق شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه مستقر بود، خارج کرد.

کد خبر 828755
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 1
    از اسرائیل بپرسید با نسل های بعدی و فرزندان آنها چه خواهد کرد ؟؟ با کسانیکه بعلت حجم کشتار و وحشیگری اسرائیل در سرار دنیا از صهیونیست ها متنفر شده اند چه خواهند کرد؟ این فرآیند تولید تنفر و خشم جهانی از اسرائیل آنقدر فزاینده و رو به گسترش است که قطعا خودش حماس و جهاد و حزب الله و انصار الله های جدیدی را متولد و رشد خواهد داد؛ حال با آنها چه خواهید کردید؟؟ مقاومت تمام شدنی نخواهد بود حتی اگر غزه را با خاک یکسان نموده و تمام جمعیت آنها را به شهادت برسانید.