اسدالله انصاری یکتا، بازیگر پیشکسوت سینما در برنامه «برمودا» که به میزبانی کامران نجف‌زاده به تازگی روانه آنتن شبکه نسیم شده، از خاطرات سال‌ها کار کردن در تئاتر و سینما و حتی خانه‌نشینی و سیگار فروشی در روزهای بعد از انقلاب گفت.

یکتا

به گزارش همشهری آنلاین، اسدالله یکتا در این برنامه می‌گوید: گفتم به هر حال روزی می‌خواهیم و زن و بچّه خرج دارد. اینکه جلوی زن و بچّه پول نداشته باشی، شخصیت نداری. گفت خود دانی. لاله‌زار رفتم، سیگار می‌خریدم و می‌فروختم.

یکتا درباره کار نکردن بعد از انقلاب گفت: چند وقتی بعد از انقلاب کار نکردم؛ نه اینکه ممنوع‌الکار باشم یا جلوی کارم را بگیرند، بلکه مدل کار کردن متفاوت شد. سه سال در خانه بودم. بعد به همسرم گفتم عیال جان! من قدم به ماشین نمی‌رسد، که کار مکانیکی انجام دهم. نمی‌توانم کار بنایی انجام دهم. اجازه می‌دهی سیگار بخرم و بفروشم؟ عیال گفت به شخصیتت بر نمی‌خورد؟ گفتم به هر حال روزی می‌خواهیم و زن و بچّه خرج دارد. اینکه جلوی زن و بچّه پول نداشته باشی، شخصیت نداری. گفت خود دانی. لاله‌زار رفتم، سیگار می‌خریدم و می‌فروختم. آن زمان درآمد سیگار فروشی از سینما بیشتر بود.

کد خبر 826625
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha