علی سوادکوهی آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان که هم وزن حسن یزدانی قهرمان سرشناس کشتی جهان است در روسیه محک خواهد خورد.

تیلور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی سوادکوهی آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان بعد از درخشش در لیگ، در مسابقات قهرمانی کشور با شکست مقابل هادی وفایی‌پور نایب‌قهرمان شد اما به دلیل اینکه روی سکو نیامد، دیسکالیفه و از حضور در اردوی ملی منع شد.

بعد از عذرخواهی رسمی سوادکوهی و هیات مازندران، وی به اردوی ملی دعوت و به جام یاریگین اعزام شد تا نخستین محک این آزادکار ۸۶ کیلوگرم باشد.

سوادکوهی که پیش از این در وزن ۷۹ کیلوگرم با برتری مقابل جردن باروز اسطوره کشتی جهان نام خود را مطرح کرده بود به وزنی بالاتر آمد تا رقیب حسن یزدانی باشد.

حالا رقابتی بین او و هادی وفایی‌پور وجود دارد تا یک نفر در چرخه باقی بماند و با حسن یزدانی برای پوشیدن دوبنده المپیک تلاش کند. حسن یزدانی به دلیل جراحی کتف فعلا از تمرینات به دور است.

کد خبر 826520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس حمیدی ۷۸۵ IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    1 1
    با سلام هادی وفایی پور یک کشتی گیر عضلانی است که صرفاً قدرت بدنی عالی دارد و در کشتی با سوادکوهی خیلی راحت داشت مبارزه را واگذار می‌کرد که در یک فعل و انفعال ۶ امتیاز گرفت و برنده شد و نوع کشتی سوادکوهی طوری است که ۱۰ بار دیگر با وفایی پور مبارزه کند در تمام آن‌ها برنده خواهد شد ان ‌شاالله وفایی پور در یک رقابت مهم بین‌المللی ثابت کند شایستگی پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و آسیایی را دارد