رئیس سازمان توسعه تجارت، گفت: امکان انتخاب خودروی وارداتی برای کلیه جانبازان مشمول که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند به زودی فراهم می‌شود.

واردات خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی ضیغمی افزود: با توجه به بند (و) تبصره (۷) قانون بودجه ۱۴۰۲ جانبازان معزز جسمی - حرکتی می‌توانند بر اساس سطح‌بندی که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و آئین نامه اجرایی آن جانبازان ۷۰ درصد ویژه و بالاتر تا سقف ۳۵ هزار یورو، جانبازان ۷۰ درصد غیر ویژه تا سقف ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو می‌توانند خودروی وارداتی انتخاب کنند.

ضیغمی افزود: به دلیل کثرت جانبازان مشمول و محدودیت زیرساختی سامانه، مراجعه به سایت برای انتخاب خودرو در سه نوبت انجام می‌پذیرد. بر همین اساس ابتدا جانبازان ویژه، سپس جانبازان ۷۰ درصدی عادی و در نهایت جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد امکان انتخاب خودرو را دارند. کلیه مراحل انتخاب خودروی جانبازان در سه سطح فوق در بهمن ماه انجام می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از جانبازان خواست با توجه به اینکه نمایندگان آنان به صورت مجدانه پیگیر موضوع خودرو وارداتی جانبازان هستند لذا به شایعات و اخبار غیر رسمی توجه نکنند و تمام اطلاعات را از مجاری رسمی خبری پیگیری کنند.

کد خبر 826198
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    2 0
    تو این مملکت تا نمیری و ناقص نشی کسی به فکرت نیست
  • سامان DE ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    واردات خودرو نو برای تمام افراد حقیقی بدون محدودیت قیمت و حجم موتور با تعرفه زیر 50% باید آزاد شود ....