مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: «مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری فردا دوشنبه (۲ بهمن) صادر نمی‌شود.»

افزایش آلودگی هوای تهران تا چهارشنبه

به گزارش همشهری آنلاین، در پی افزایش میزان شاخص ذرات آلاینده، کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران برای کنترل این شرایط تمهیداتی پیش بینی کرده است. به گفته میر محمد غراوی علاوه بر ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه توسط شهرداری تهران، طرح زوج و فرد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا هم فردا (دوشنبه ۲ بهمن) اجرا می شود. او تاکید کرد: «این تصمیمات برای تمام شهرستانهای استان تهران به استثنای شهرستان های پردیس دماوند و فیروزکوه لازم الاجرا است. همچنین فعالیت تمامی معاون شن و ماسه و آسفالت ممنوع خواهد بود.

پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر، جانمایی و مستقر شده اند. غراوی با اشاره به این موضوع گفت: «شهرداری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، می بایست با نظارت مستمر از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری جلوگیری کنند.»

به گفته معاون استانداری تهران، پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل رویت دارند، جلوگیری خواهند کرد. همچنین می بایست پلیس راهور تهران بزرگ، نسبت از تردد موتور سیکلت‌ها و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی جلوگیری کنند. براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، فعالیت ورزشی مدارس در فضای باز ممنوع است و شهروندان هم از فعالیت های ورزشی و انفرادی در محیط های باز خوددداری کنند.

کد خبر 826186
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha