شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: نظام سلطه برای تداوم سلطه خود، جریان ظالمی را در دنیا ایجاد و برای آن افراد بی‌رحمی را تربیت کرده است که از خوی انسانی فاصله گرفته‌اند.

دهقان

به گزارش همشهری آنلاین، بیست و چهارمین گردهمایی معاونت حقوقی و امور مجلس و دولت فراجا برگزار شد. محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در این گردهمایی گفت: فراجا به‌عنوان متولی اصلی تامین و حفظ امنیت در کشور، از جایگاه بسیار ویژه و حیاتی برخوردار است. در حوادث پاییز سال گذشته به درستی جایگاه و ارزش فراجا و کارکنان خدومش احساس شد که چگونه با ازجان‌گذشتی و تقدیم شهید و جانباز برای حفظ امنیت حماسه‌آفرینی کردند.

وی در ادامه به نحوه برخورد پلیس در غرب و ایران با شهروندان اشاره کرد و گفت: نظام سلطه برای تداوم سلطه خود، جریان ظالمی را در دنیا ایجاد و برای آن افراد بی‌رحمی را تربیت کرده است که از خوی انسانی فاصله گرفته‌اند که نتیجه‌اش را امروز مشاهده می‌کنیم؛ چه هنگامی که پلیس آمریکا، گلوی متهمی را با زانو آنقدر می‌فشارد تا بمیرد و چه سربازان صهیونیستی که در غزه آنچنان جنایت می‌کنند که نظیر آن در دوره‌های مختلف تاریخ کم‌سابقه یا شاید بی‌سابقه است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: این جریان ظالم، با استفاده از ابزار رسانه چنان جنایت‌ها و فساد مطلق خود را بزک می‌کنند که گویی اخلاقی‌ترین ارتش دنیا، ارتش رژیم صهیونیستی است! و بعکس چنانچه خطایی کوچک از ما سربزند از تمام ابزار خود برای بزرگنمایی و سیاه‌نمایی آن استفاده می‌کنند. بنابراین هرگز نباید بهانه‌ به دست دشمن بدهیم.

دهقان در پایان تاکید کرد: از مهمترین کارهایی که در دولت و نظام باید پیگیری شود، نظارت بر قراردادها است. چراکه بسیاری از مفاسد در کشور از کمبود و نبود نظارت بر این دو حوزه ناشی می‌شود که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این زمینه انجام و پیگیری شده است.

کد خبر 826032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha