قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۳۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شد.

سکه

همشهری آنلاین- خدیجه نوروزی: امروز چهارشنبه ۲۷ دی تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۳۱ میلیون و ۱۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار
سکه یک گرمی ۶ میلیون
طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۶۶۷ هزار
کد خبر 825259
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    1 0
    کاش دولت طرحی را می گذاشت تا مردم عادی بتوانند از سکه های بلا استفاده خود یک سود حداقلی دریافت کنند و دولت هم از طریق این سرمایه های راکد و بلا استفاده بتواند در بخشهای مختلف اقتصادی استفاده کند با اینکار سرمایه های راکد مردم وارد چرخه تولید میگردید و امنیت سرمایه های مردم که همان سکه های طلا باشد از گزند سارقان اموال در امان می ماند. قطعا اگر این اطمینان به مردم داده شود که مالیاتی به سرمایه های آنها تعلق نمی گیرد و هرگاه به بانک مراجعه کنند بتوانند تمام سکه های خود را بازپس بگیرند و امنیت و سود حداقلی را برای آنها داشته باشد بی شک مشارکت مردم در اینگونه طرح ها بسیار زیاد خواهد بود و دولت هم میتواند به پشتوانه همین منابع ذخیره شده طلا به سرمایه گذاری های خود در بخشهای اقتصادی با سرعت بیشتری بپردازد.