در ایام منتسب به بانوی دوعالم و میلاد ایشان، مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی با حضور جمعی از بانوان حکمران کنونی از تنی چند از  زنان فعال در حکمرانی در دوره‌های پیشین و دانشجویان نمونه دوره‌های گذشته مدرسه حکمرانی، تجلیل شد.

تجلیل از «حکمرانان زن» 

به گزارش همشهری آنلاین، اولین جشنواره تجلیل از «حکمرانان زن» با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و مشاورین و معاونین بانوی وزار و مدیران کل امور بانوان دستگاه‌های دولتی در حالی برگزار شد که دکتر حسن بختیاری، رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی در کنار ارائه گزارشی از حضور بانوان در فضای مدرسه حکمرانی و کارهای انجام شده در این راستا، از تعداد ۱۰ نفر از زنان فعال در عرصه‌های مختلف به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل کردند.

تجلیل از «حکمرانان زن» با حضور معاون رئیس جمهوری

لازم به ذکر است که در این مراسم پوران ولویون و مریم مجتهدزاده، انسیه خزعلی، فاطمه محمدبیگی و زینب اختری به ایراد سخنان خود در موضوعات مربوط به چالش‌های حضور بانوان در حکمرانی پرداختند.

در انتها از خانم‌ها مریم مجتهد زاده؛ معاون بنیاد نشر آثار و حفظ مشارکت در دفاع مقدس، پوران ولویون؛مشاور وزیر دادگستری در امور زنان و خانواده در دولت یازدهم، الهام امین‌زاده؛ معاون بین‌الملل دانشگاه تهران، مریم کارگر نجفی؛ معاون سرمایه انسانی وزیر نیرو و چالاکی؛ فرمانده آمادگاه دارویی و تجهیزات پزشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان زنان برتر حکمران تقدیر شد.

تجلیل از «حکمرانان زن» با حضور معاون رئیس جمهوری

همچنین مینا بیابانی، فاطمه محمدبیگی، زهره سروی، مهدیه محمدتقی زاده و سمیه امینی نسب نیز به عنوان دانشجویان برتر اعتبارنامه عالی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی تجلیل شدند.

کد خبر 823545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha