پس از انتشار خبر حمله ارتش یمن به کشتی آمریکایی، حال منابع رسانه‌ای از حمله موشکی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه خبر می دهند.

پایگاه امریکا در سوریه

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های عراق اعلام کردند که گروه‌های مقاومت این کشور امروز در ادامه حملات خود به پایگاه‌های غیر قانونی آمریکا در منطقه، پایگاه میدان گازی کونیکو را در شرق سوریه مورد حمله قرار دادند.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن های رژیم تل‌آویو شده، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است.

در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از یک‌صد باره پایگاه های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالاست.


لازم به ذکر است که این دومین حمله به آمریکایی ها است که امروز از سوی نیروهای مقاومت در منطقه صورت می گیرد. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی از هدف قرار دادن یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ خبر داد. سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره اعلام کرد: یک کشتی آمریکایی که از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کرد را با تعداد زیادی موشک بالستیک و دریایی و پهپاد هدف قرار دادیم.

کد خبر 823420
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha