خبرهای جذاب و کوتاه دنیای فناوری امروز از «۷ کمک هزینه برای پروژه‌های تحقیقاتی» تا «کاهش سود سامسونگ الکترونیکس» را اینجا بخوانید.

دنیای فناوری

درخواست تجدید نظر در تعرفه اینترنت

مهدی اسماعیلی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی: هرگونه افزایش قیمت‌ها باید متناسب با درآمدها و گرانی و تورم باشد. افزایش غیرمنطقی تعرفه اینترنت بسیاری از پژوهشگران، خبرنگاران و مشاغل مختلف را با مشکل مواجه کرده، بنابراین خواستار تجدیدنظر در این موضوع هستیم.

توسعه پروژه فیبر نوری برای عدالت دسترسی آنلاین

رضا باقری اصل، معاون امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: اتصال هر روستا به شبکه فیبرنوری، رشد عدالت دسترسی و برخورداری از مواهب خدمات برخط و اقتصاد دیجیتال را در پی دارد و خبری امیدبخش برای همه روستاییان عزیز است.

۱۰

هزار دلار

مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ۷ کمک هزینه برای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک در حوزه‌های فناوری‌های زیستی، اطلاعات و ارتباطات، اپتیک و کوانتوم، مواد و ساخت پیشرفته، نانو و میکرو، پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی و علوم شناختی بین محققان ایرانی و سایر کشورها به ارزش ۱۰ هزار دلار در نظر گرفته است.

۳۵

درصد

شرکت سامسونگ الکترونیکس کاهش ۳۵ درصدی سود عملیاتی سه ماهه چهارم خود را تایید کرد. این میزان بسیار پایین تر از آن چیزی است که پیش از این تحلیلگران برآورد کرده بودند. شرکت ال‌جی الکترونیکس که رقیب سامسونگ است، روز دوشنبه سود عملیاتی ۳۱۳ میلیارد وون در سه ‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ را به ثبت رساند که آن هم بسیار کمتر از برآوردها بود.

کد خبر 823128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha