رئیس پلیس سابق راهور گفت: هر جا که در مورد تصادفات، خودروی ناایمن، جاده‌ها و... صحبت کردیم، صرفا برای رضای خدا بوده و هیچ منفعت دنیوی برای ما نداشته است.

کمال هادیانفر

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس سابق راهور فراجا در مراسم تودیع خود و معارفه سردار سید تیمور حسینی اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های من در ۵ سالی که در راهور خدمت کردم موضوع تصادفات بود و سعی کردیم تصادفات و جان‌باختگان ناشی از تصادفات را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه سالانه به صورت میانگین ۴۸ میلیارد تردد در جاده‌های کشور ثبت می‌شود، گفت: هر جا که در مورد تصادفات، خودروی ناایمن، جاده‌ها و... صحبت کردیم صرفا برای رضای خدا بوده و هیچ منفعت دنیوی برای ما نداشته است.

هادیانفر گفت:‌ از تمام مردم و همکارانم در پلیس راهور تمام‌قد عذرخواهی می‌کنم، اگر در انجام وظایفم کوتاهی کردم.

رئیس پلیس سابق راهور بیان کرد: از سال ۱۳۹۸ تاکنون پلیس راهور اقداماتی در راستای هوشمندسازی پلیس مانند پیگیری و راه‌اندازی سامانه تماما ایرانی «سپهتن» روی ۱۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس داشته است.

وی گفت: جلوگیری از تولید خودروی‌های ناایمنی مانند پراید و ۴۰۵ از سری اقدامات پلیس راهور در راستای کاهش جان‌باختگان بوده است.

هادیانفر تصریح کرد: حذف دفاتر اسناد رسمی در فرایند خرید و فروش خودرو، اجرای طرح ملی و سراسری ترخیص موتورسیکلت و خودروهای رسوبی، اخذ مصوبه قانون بخشودگی ۲ برابری جرایم رانندگی، کاهش توقف مدت زمان گواهینامه رانندگی از پایه ۳ به ۲ و از ۲ به ۱ و کاهش ۷۵ درصدی مدت زمان خدمات شماره‌گذاری از دیگر اقدامات پلیس راهور در ۵ سال گذشته بوده است.

کد خبر 822665
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha