قهرمان وزنه‌برداری جهان و آسیا در فینال مسابقات لیگ برتر این رشته به شیوه‌ای متفاوت روز مادر را گرامیداشت.

سیدرسول معتمدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدرسول معتمدی در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ یکی از پدیده‌های وزنه‌برداری ایران و جهان بود که در تمامی اعزام‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی در دسته‌های ۱۰۲ و ۱۰۹ کیلوگرم شد. کسب مدال طلای قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا و عنوان قهرمانی ۲۰۲۱ جهان در تاشکند، مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، قهرمانی ۲۰۲۲ وزنه‌برداری آسیا در بحرین افتخاراتی بود که وی در کمتر از ۲ سال آنها را به دست آورد. معتمدی با این افتخارات خود را برای مراحل مختلف گزینشی‌ المپیک ۲۰۲۴ آماده می‌کرد اما مصدومیت از ناحیه کتف وی را از تخته رقابت دور کرد.

حضور یک زن با چادر روی تخته وزنه‌برداری | حرکت جالب قهرمان وزنه‌برداری جهان برای مادرش | عکس

معتمدی که آبان ماه سال ۱۴۰۱ مصدوم شده بود رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در کلمبیا، رقابت‌های قهرمانی آسیا در جینجو را از دست داد و در مسابقات جایزه بزرگ کوبا و قطر نیز تنها وزن‌کشی کرد. وی در پیکارهای قهرمانی ۲۰۲۳ ریاض در دسته B به روی تخته رفت تا نخستین رقابت خود را در یک گزینشی معتبر المپیکی تجربه کند. همچنین این ملی‌پوش لنجانی بعد از ۱۵ ماه در لیگ برتر وزنه‌برداری ایران با پیراهن تیم ذوب‌آهن به روی تخته رفت و موفق شد ۱۶۵ کیلوگرم در یکضرب و ۱۹۵ کیلوگرم در دوضرب را مهار کند.

تکریم ویژه مقام مادر به سبک قهرمان جهان

هر چند که سیدرسول با روزهای اوج خود فاصله دارد اما بازگشت وی به تخته رقابت می‌تواند نوید بخش روزهای خوب این پدیده در فولاد سرد باشد.

پولادمرد لنجانی وزنه‌برداری ایران در آستانه روز ولادت حضرت زهرا (س) با پدر و مادر خود در سالن حضور پیدا کرد و بعد از پایان حرکت سوم دوضرب مادرش را به روی تخته دعوت کرد. این اقدام معتمدی با تشویق مسوولان و حاضران در سالن روبرو شد.

کد خبر 822615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha