دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با انتشار توئیتی در واکنش به ادعای مهاجری پیرامون تلاش رئیسی برای پرونده سازی برای روحانی در انتخابات ، گفت: ادعای مهاجری دروغ است.

روحانى و رئيسى

به گزارش همشهری‌آنلاین، « ادعای مهاجری دروغ است.» این را احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به ادعای محمد مهاجری فعال سیاسی می گوید.

محمد مهاجری فعال سیاسی در توئیتی مدعی شده که سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برای حضور روحانی در انتخابات خبرگان پرونده سازی می کند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت هم در صفحه شخصی‌اش در توئیتر، پاسخ این ادعا را داده و گفته که « این ادعا که از اساس دروغ است اما انگیزۀ کارفرما برای سفارش این دروغ به پیمانکار احتمالا ریشه در اضطراب ناشی از نظرسنجی‌ها و وضعیت بحرانی انتهای جدول دارد؛ حق دارند نگران باشند.»

رئیس‌جمهور اخیرا در دیدار استانداران با اهمیت حضور گسترده در انتخابات اشاره و تاکید کرده بود که دولت در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی «هیچ نامزد و لیستی نخواهد داشت» و از نامزد و لیستی هم «حمایت نخواهد کرد». رئیسی همچنین گفته که صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائل است و تلاش خواهد کرد که با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجربه و پیشینه برگزاری انتخابات در دوره‌های متعدد، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کند.

کد خبر 822073
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha