خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از زخمی شدن تعدادی از نظامیان اشغالگر آمریکایی در پی حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه «العمر» در شرق سوریه خبر داد.

پایگاه آمریکا در سوریه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، در پی حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه العمر در شرق سوریه، تعدادی از نظامیان ارتش آمریکا زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان مجروح آمریکا از پایگاه العمر واقع در شرق دیرالزور با بالگرد به مکان دیگری منتقل شدند.

اسپوتنیک اضافه کرد که پهپادها بصورت مستقیم به محل استقرار نظامیان آمریکایی در این پایگاه موسوم به « دهکده سبز» اصابت کرد و بالگردهای آمریکایی برای انتقال مجروحان این حمله به سایر پایگاه‌ها و بیمارستان‌های صحرایی متعلق به ارتش آمریکا به سمت شمال سوریه به پرواز درآمدند.

خبرنگار این خبرگزاری روسی همچنین احتمال داد که تعدادی از نظامیان آمریکایی نیز بر اثر این حمله جان خود را از دست داده باشند.

بر اساس این گزارش، پس از این حمله، پرواز پهپادها و بالگردهای وابسته به «ائتلاف آمریکایی» بر فراز حریم هوایی بین مناطق سوریه و شمال رود فرات مشاهده شد.

ساعاتی قبل مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در ادامه حمله به نظامیان آمریکا و پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، پایگاه نظامیان آمریکا در میدان نفتی العمر واقع در استان دیرالزور را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن‌های رژیم تل آویو که تاکنون موجب شهادت بیش از ۲۲ هزار فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند، شده هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است؛ در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از ۱۰۰ باره پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالا است.

کد خبر 821712
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • داننال IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    روسیه خیلی دوست داره جنگ ایران با امریکا بشه بعدهم خودش آروم فرار کنه جنگ بزرگترین اشتباه هست