وحیدی گفت:ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی عواقب بدی برای آنان خواهد داشت و این رژیم درحال حاضر قادر به فهم کارها و عواقب آن نیست.

وحیدی

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی همشهری درباره ترورهای ناجونمردانه رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اساسا با ترور بوجود آمده و با ترور ادامه ی حیات می دهد. درحال حاضر نیز این رژیم جعلی در وضعیتی دشوار قرار گرفته است. به طوری که رژیم صهیونیستی امروز احساس میکند که موجودیت آن زیر سوال رفته است. موجودیت این رژیم نه تنها توسط کشورهای منطقه بلکه توسط غربی ها نیز سوال رفته است و سوالات جدی درباره ادامه ی حیات آن حتی درون رژیم صهیونیستی نیز مطرح شده است.

وحیدی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در بدترین دوران حیات خود به سر می برد و طبیعتا مانند کسی که در تنگنا قرار گرفته است، دست به کارهای غلط مختلفی میزند که در نهایت این کارها به ضرر خودش تمام خواهد شد. در حقیقت اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه ماهیت پلیدو جنایتکار این رژیم را بیش از پیش نشان داد. این رژیم با وجود این که مردمان شریف غزه و فلسطین را متحمل رنج های زیادی کرده است اما آثار این جنایات برای صهوینیست ها بسیار سخت خواهد بود. ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سرداران ایرانی و فلسطینی نیز قطعا عواقب بدی برای آنان خواهد داشت. بنابراین رژیم صهیونیستی درحال حاضر قادر به فهم کارها و عواقب آن نیست و درحالی که فکر میکند گزینه های خوبی را انتخاب و اجرا میکند اما در واقع سند نابودی خود را امضا کرده است.

کد خبر 821453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 0
    جنایات اقدام تروریستی به کرمان بدون حمایت آمریکا جنایتکار انجام نمی‌شد. جنایات اقدام تروریستی به کرمان بدون حمایت اسرائیل جنایتکار انجام نمی‌شد. آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط اقدام تروریستی در کرمان نقش دارند و دست داشتند.