مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: واحدهای طلاسازی باید در محیطی مناسب به فعالیت خود ادامه دهند و در حال حاضر زمین‌هایی برای این امر شناسایی شده و در حال ارزیابی است.

طلا

به گزارش همشهری؛ سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تعدادی از واحدهای طلاسازی در محله سنگلج بازدید و با کسبه گفتگو کرد. این بازدید پیرو نشست طرح ساماندهی و تجمیع کارگاه‌های طلاسازی در محدوده بازار تهران و منطقه ۱۲ و با حضور معاون خدمات شهری منطقه ۱۲، نمایندگان اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، معاون هماهنگی و امور مناطق شرکت ساماندهی و همچنین رییس اداره ساماندهی منطقه ۱۲ انجام شد.

هدف از این بازدید بررسی شرایط مورد نیاز برای فعالیت واحدهای طلاسازی و چالش‌های فعلی آن‌ها بود که با بازدید میدانی و گفتگو با کسبه این مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

سعید بیگی، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در این بازدید با تاکید بر لزوم تجمیع کارگاه‌های طلاسازی برای رفع مشکلات و برخی مزاحمت‌های شغلی این صنف اظهار کرد: برنامه شرکت ساماندهی، تجمیع واحدهای طلاسازی برای افزایش رضایتمندی شهروندان است.

وی ادامه داد: این واحدها باید در محیطی مناسب به فعالیت خود ادامه دهند و در حال حاضر زمین‌هایی برای این امر شناسایی شده و در حال ارزیابی است.

بیگی در پایان تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده، پس از جانمایی زمین مناسب و کارشناسی موضوعات مرتبط، واحدهای طلاسازی مستقر در این منطقه با همکاری اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تجمیع می‌شوند و به فعالیت خود در فضایی مناسب ادامه خواهند داد.

کد خبر 820669
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha