معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پنجشنبه شب ۳ نفر کمتر از دو ساعت در معابر تهران کشته شدند.

تصادف ساینا

به گزارش همشهری آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی روز جمعه درباره تصادف‌ها و حوادث فوتی پنجشنبه شب در شهر تهران افزود: سرعت غیرمجاز و سبقت در معابر خلوت همیشه از دلایل مهم حوادث است که شب گذشته نیز در چند نقطه از پایتخت شاهد بی توجهی رانندگان به قوانین و مقررات و در نهایت بروز تصادفات از این دست بودیم که جان رانندگان و عابران را گرفت و چند خانواده را داغدار کرد.

مورد اول: در ساعت ۱۹:۲۵ شب گذشته در محور دشت آزادگان به جنوب ابتدای پل جوادیه یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال تردد بوده بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل ها برخورد کرد که راننده مجروح و ترک نشین زن در دم جان باخت.

مورد دوم: در ساعت ۲۰:۱۰ در مسیر بزرگراه آزادگان به شرق بعد از مرتضی گرد لاین کندرو یک دستگاه خودرو با عابر پیاده برخورد می‌کند که منجر به مرگ وی می‌شود.

مورد سوم: در ساعت ۲۱:۰۰ نیز در محدوده بزرگراه امام رضا(ع) به غرب دوربرگردان شهرک کاروان (منطقه ۱۵) یک دستگاه سواری پژو با عابر برخورد می‌کند که منجر به مرگ او شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: شب گذشته چند فقره تصادف جرحی در سطح شهر تهران اتفاق افتاد که تیم‌های پلیس راهور حاضر در این محدوده ها و همه ما نیز متاثر کرد چرا که بارها و بارها پلیس در خصوص رعایت سرعت‌ و سبقت در معابر خلوت و لزوم توجه به جلو در حین رانندگی توجه و تذکر داده و از آنان خواسته که جان خود و دیگران را به دلیل لحظه ای زودتر رسیدن به خطر نیندازند و خانواده خود را چشم انتظار نگذارند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با وظایف و مأموریت‌های کلی پلیس راهنمایی و رانندگی

کد خبر 819774
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha