همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از پاپ فرانسیس خواست تا از نفوذ خود برای آزادی اسرای اسرائیلی در نوار غزه بهره ببرد.

نتانیاهو-همسر

به گزارش همشهری آنلاین، «سارا نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو در نامه‌های جداگانه به پاپ فرانسیس و همسران ۳۳ رهبر جهان از آن‌ها خواست تا برای آزادی اسرائیلی کمک کنند.

به نوشته وبگاه روسیاالیوم، او از رهبر کاتولیک‌های جهان خواست تا برای دیدار صلیب سرخ جهانی با اسرای اسرائیلی اقدام کند. در این نامه آمده است: «مداخله شما می‌تواند شرایط را تغییر دهد و جان‌های ارزشمند را نجات دهد».

همسر نتانیاهو همچنین نامه‌ای به همسران ۳۳ رهبر جهان از جمله همسر جو بایدن فرستاده و در روز کریسمس از آن‌ها خواسته است تا تمام توان خود را برای آزادی اسرای اسرائیلی به کار گیرند.

نامه سارا نتانیاهو در حالی است که اسرائیل بارها درخواست‌های متعدد پاپ برای آتش‌بس در غزه را نادیده گرفته است.

پاپ فرانسیس شب گذشته در سخنانی به مناسب شب کریسمس با ابراز تأسف از ادامه جنگ در غزه گفت: «پیام عیسی مسیح در فلسطین، جایی که پیامبر مسیحیان زاده شد، به دلیل منطق بیهوده جنگ، نادیده گرفته شده است».

نامه سارا نتانیاهو در حالی ارسال شده که همسر او و کابینه جنگ اسرائیل حاضر به آتش‌بس دائمی برای آزادی اسرای خود نیستند و به بمباران گسترده غزه ادامه می‌دهند، بمبارانی که تاکنون موجب کشته شدن چندین اسیر اسرائیلی شده است.

روز شنبه نیز سخنگوی گردانهای القسام خبر داد که در نتیجه بمباران شدید منطقه جبالیا در شمال غزه، تماس خود را با گروه مسئول پنچ اسیر اسرائیلی از دست داده است.

کد خبر 818769
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha