چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: قاتل سریالی قزوین که تا‌کنون راز قتل 4 زن و یک مرد را فاش کرده است، در ادامه تحقیقات به ششمین جنایت خود اعتراف کرد

در جریان این جنایت که چندماه قبل اتفاق افتاد، قاتل 32 ساله، خاله همسرش را به قتل رساند تا بتواند طلاهای او را سرقت کند.

برق طلاهایش وسوسه‌ام کرده بود. نقشه قتل او را کشیدم و برای اجرایش به خانه او رفتم. تنها بود برایم نوشیدنی آورد در یک فاصله کوتاه که به سمت آشپزخانه رفت نوشیدنی او را مسموم کردم چند دقیقه بعد از خوردن نوشیدنی از هوش رفت و بعد از آن بود که نقشه قتل او را عملی کردم.

مهین (قاتل سریالی قزوین) با بیان این جملات به تشریح جنایتی پرداخت که زمستان سال‌گذشته مرتکب شده بود. او به ماموران گفت:‌ وقتی این زن بیهوش بود، او را به قتل رساندم و بعد از سرقت طلاهایش صحنه قتل را ترک کردم.

بر پایه این گزارش، بعد از اینکه مهین، خاله همسرش را به قتل رساند، تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت آغاز شد و ماموران که در جریان بررسی‌ها مطمئن شده بودند جنایت از سوی فردی آشنا صورت گرفته است، مهین را به‌عنوان مظنون دستگیر کردند. اما در آن زمان وی منکر جنایت شد و وقتی هیچ مدرکی مبنی بر دخالت او در این قتل به دست نیامد، وی آزاد شد.

با گذشت بیش از چندماه از ماجرا، با دستگیری این قاتل سریالی، پرونده قتل خاله همسر او بار دیگر به جریان افتاد و این بار مهین که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به جنایت اعتراف کرد.

در همین حال پلیس احتمال می‌دهد این زن قتل‌های دیگری نیز مرتکب شده باشد.  بعد از اعتراف زن جوان به ششمین قتل،  وی به بازسازی صحنه قتل مردی پرداخت که 2 سال قبل او را به قتل رسانده بود و بعد از پایان بازسازی صحنه جنایت که در حضور قاضی الفت، دادستان قزوین و مقامات پلیس جنایی این شهر انجام شد، وی برای ادامه بازجویی‌ها به بازداشتگاه منتقل شد.

کد خبر 81858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز