مجموع نظرات: ۲
یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
۰ نفر

اعضای باند پنج نفره که به صورت سریالی موتورسیکلت سرقت کرده بودند دستگیر شدند که در میان آنها یک مجرم تحصیلکرده به چشم می خورد.

سرقت

همشهری آنلاین: سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح عملیات پلیس برای دستگیری این باند گفت: با تلاش مأموران معاونت مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت اعضای باند پنج نفره سرقت موتور سیکلت شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی و فنی دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد به سراغ موتور سیکلت‌های پارک شده در پارکینگ می‌رفتند و با تخریب قفل اقدام به سرقت آنها کرده و در ادامه موتورهای سرقتی را در فضای مجازی به فروش می رساندند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه تاکنون ۴۰ دستگاه موتور که از سوی این باند سرقت شده و به فروش رسیده بود در شهرهای اطراف تهران و شمال کشور کشف شده است، تصریح کرد: سارقان با جعل سند، موتورها را می‌فروختند که تحقیقات برای شناسایی همه موتورهای سرقت شده از سوی آنها ادامه دارد.

کد خبر 818421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 0
    چرا قیافه هاشونو نشون نمیدید؟!!!! میترسید خودمون سارق موتورمون رو شناسایی کنیم که فیلمش چندین سال پیش به پلیس داده شده اما تا حالا پلیس اقدامی در خصوص پیدا کردنش انجام نداده