در خوابگاه مجموعه آفتاب انقلاب، تخم‌مرغ‌هایی به دیوار کوبیده شده که گفته می‌شود توسط ملی‌پوش پرتاب دیسک انجام شده است.

دوومیدانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شب گذشته حسین رسولی، ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت که از اردوی تیم ملی اخراج شده و به همین دلیل قصد دارد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. وی در گفت وگویی که داشت در خصوص اتفاقات گفت: «شرایط خیلی برایم سخت بود و چندین بار تماس گرفتم و گفتم خواهش می‌کنم من را درگیر یک کفش نکنید. اگر نمی‌خواهید کاری کنید خودم باید تهیه کنم و اگر می‌خواهید کاری انجام دهید به من بگویید. باز هم خبری نشد تا اینکه با فشار زیادی که در تمرین داشتم و خیلی خسته می‌شدم و از یک طرف دیگر باید به این موضوعات هم فکر می‌کردم به خاطر همین دلیل استوری گذاشتم و انتقاد کردم و بعد از استوری گذاشتن به جای اینکه بگویند چرا انقدر ناراحت شدم و چه چیزی لازم دارم و به فکر چیزی نباشم اما با مربی من تماس گرفتند که به حسین رسولی بگوید که از اردو بیرون برود و من را از ورزشگاه اخراج کردند. در صورتی که من حداقل‌ها را خواستم که هر ورزشکار عادی لازم دارد.»

رسولی درباره پرتاب تخم مرغ به سر یکی از پرسنل مجموعه آفتاب انقلاب گفت: «این موضوع کذب است. صبح تخم مرغ برایم به عنوان صبحانه آوردند و من را مسخره کردند و نپخته بود. وقتی پوست کندم و در بشقاب ریخت و فیلم آن را گرفتم و برای آن فردی که این صبحانه را تهیه کرد فرستادم. پرتابگر دیسک خوبی هستم اما با تخم مرغ نمی‌توانم نشانه بگیرم. اگر می‌خواستم فردی را بزنم با سنگ‌یا دیسک می‌زدم نه تخم‌مرغ.»

اتفاق تلخ در دو ومیدانی ؛ پرتاب تخم‌مرغ به جای پرتاب دیسک | عکس

به نظر می‌رسد صحبت‌های رسولی بازگو کننده همه اتفاقاتی رخ داده نبوده است. تصاویری در اختیار ایرنا قرار گرفته که نشان می‌دهد تخم‌مرغ‌ها به دیوار خوابگاه مجموعه آفتاب انقلاب کوبیده شده است. ای کاش رسولی در خصوص این اتفاق زشت هم صحبت می‌کرد و اینکه اصلا مسئولیت انجام آن را بر عهده می‌گیرد یا خیر؛ اما اگر پرتاب تخم‌مرغ به دیوار خوابگاه که به تازگی هم رنگ‌آمیزی شده واقعیت داشته باشد باید برای فدراسیون دوومیدانی متاسف شد که نتوانسته با پدیده ورزشکارسالاری مقابله کند.

انتظار می‌رود وزارت ورزش هم به این موضوع ورود کند. کسب یک مدال در بازی‌های آسیایی نباید باعث شود ورزشکاران انتظارات غیرمنطقی داشته باشند. در این که آنها باید مورد حمایت فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار بگیرند شکی نیست اما به نظر می‌رسد برخی از این ورزشکاران به دنبال گروکشی هستند و این اتفاق تلخی برای ورزش کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 817407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha