رییس فدراسیون ناشنوایان بعد از برکناری‌اش به دلیل انتشار فیلم مسابقات زنان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا گفت: برکناری من قانونی نیست و از وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا مجوز داشتم.

تیشه گران

به گزارش همشهری آنلاین، پس از انتشار فیلمی از مسابقه دادن ورزشکار زن قزاقستانی بدون پوشش اسلامی در مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا در تهران، وزیر ورزش و جوانان حکم برکناری رئیس فدراسیون ناشنوایان را صادر کرد. در همین رابطه مهران تیشه‌گران، در پاسخ به این پرسش که آیا برای برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا که در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد مجوز داشتید یا خیر؟ اظهار کرد: مگر می‌شود بدون مجوز وزارت ورزش و جوانان مسابقاتی را برگزار کرد. من از وزارت مجوز داشتم و در جریان برگزاری مسابقات نیز حراست وزارت ورزش در هر دو بخش زنان و مردان حضور داشتند و مشکلی برای برگزاری نداشتیم.

وی گفت: برکناری من از سوی وزارت ورزش و جوانان قانونی نیست و وزیر ورزش در این زمینه عجله کرد. در خصوص برکناری من باید مجمع فوق‌العاده تشکیل شود و آن ها تصمیم بگیرند که من باشم یا خیر. وزیر نباید بدون این که من را صدا بزند و علت را جویا شود، حکم برکناری بدهد.

رییس فدراسیون ناشنوایان با بیان این که تابع قانون هستم، افزود: هر چه قانون و اساسنامه بگوید تابع آن هستم و خدا را شکر می‌کنم که از نظر اخلاقی یا مالی مشکلی نداشتم که به خاطر این گونه موضوعات برکنار شده باشم.

تیشه‌گران ادامه داد: وزیر ورزش باید ابتدا من را فرامی‌خواند و بعد از بررسی علت موضوع درباره حضور یا عدم حضور من در فدراسیون تصمیم گرفته می‌شد نه این که بلافاصله من را برکنار و سرپرست انتخاب کند.

وی همچنین درباره حضور داوران مرد در جریان مسابقات قهرمانی آسیا دوومیدانی ناشنوایان زنان گفت: مگر می‌شود در مسابقه زنان آن هم با حضور حراست وزارت ورزش از داوران مرد استفاده کرد. پس نقش حراست وزارت ورزش در این میان چه چیزی بوده است. هیچ تخلفی صورت نگرفته و مسابقات با حضور نماینده فدراسیون و وزارت ورزش برگزار شد و مسابقات مشکلی نداشت.

تیشه‌گران در پاسخ به این پرسش که آیا امکان گرفتن عکس و فیلم از مسابقات زنان وجود داشت یا خیر؟ تصریح کرد: هیچ فردی اجازه گرفتن عکس یا فیلم نداشت. افراد مریض زیاد هستند، امکان دارد مربی خود ورزشکار قزاقستانی یک لحظه از او فیلم گرفته باشد وگرنه طبق مقررات کسی نمی‌توانست از مسابقه زنان عکس یا فیلم بگیرد.

وی همچنین درباره انتخاب علیرضا خسروی به عنوان سرپرست فدراسیون، گفت: در این زمینه مجمع باید تصمیم گیرنده باشد. درست است وزیر ورزش برای فدراسیون سرپرست معرفی کرده و ابلاغ آن را نیز زده اما باید منتظر ماند تا ببینیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

تیشه‌گران افزود: سعی ما بر این است که با تمام سختی‌ها پرچم کشورمان را در تمام میادین به اهتزاز درآوریم. این گونه رفتارها درست نیست که بدون این که وزارت بداند که در این زمینه چه کسی مقصر است عجولانه من را برکنار کند و زحماتمان را نادیده بگیرند.

وی در پایان گفت: قانون هر چه بگوید تابع آن هستم. دوست داشتم وزیر به جای برکناری به خاطر موفقیت‌هایی که طی این چند سال داشتم به من خسته نباشید بگوید نه این که با عجله برکنار کند و زحماتم را زیر سوال ببرد.

کد خبر 811329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 22
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    19 45
    تازه معتقده زحمت هم کشیده تیشه زدی به ریشه فدراسیون می خواهی هم بمونی برو بابا اشتباه کردی بپذیر مسئول یعنی همین
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    22 38
    راست میگه وزیر نباید فورا برکنارش می‌کرد اول باید میرفت دادسرا جواب پس میداد
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    30 3
    یه جا رفتیم عروسی کلی چند بار خانواده عروس و داماد گفتن فیلم نگیرید راضی نیستیم آخر شب خونه نرسیده بودیم که کلی فیلم و عکس تو فضای مجازی پخش شده بود دوران مجالس جمعی خصوصی و فضای جمعی خصوصی و لاپوشانی و عدم انتشار و ... تموم شده قابل کنترل هم نیست
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    12 17
    آقای تیشه گران عزیز از دیگران گلایه نداشته باش با این سبک اجرایی مسابقاتی که برگذار کردی تیشه به ریشه ریاست خودت زدی
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    11 25
    چه راحت به همه توهین میکنه اون از توهین به مردها اینم اینجا که به مربی ورزشکار قزاقستانی میگه مریض خوب شد برکنارش کردند متوجه نیست کلا رد داده
  • مسعود IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    13 14
    با قوانین موجود در کشورمان. که تنها کشور هستیم.‌نبایستی هیچ رقابت بین مللی خانمها در ایران برگزار بشه.‌
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      11 17
      قطر نباید جام جهانی برگزار می کرد اون همه محدودیت گذاشت همه هم رعایت کردند با کمترین حاشیه هم به سرانجام رسید
    • احمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      8 0
      مجوز برگزاری مسابقات رو چه کسی صادر کرده اون هم مقصره
  • ناشناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    5 14
    باید اجازه بدهند هرغلطی میخواهید بکنید.اونوقت کار قانونی می‌کنند !!!!
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    7 16
    میگه من مشکل اخلاقی نداشتم ،خانمه رو لخت و عور اوردی جلو ملت،به این میگن مشکل اخلاقی دیگه
  • ناشناس IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    8 7
    چرا به مردها گفته نر؟مگر مرد گناهی کرده که اینقدر در جامعه خوار میشود؟
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      کاملا هم درست گفته
    • محمد IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      باید به شما چی می‌گفت
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    هم خودت هم کسی که بهت مجوز چنین پوششی داده غلط کرده
  • علی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    همه مسئولین باید مثل وزیر ورزش قاطعیت داشته باشن.
  • جواد اربابی SG ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    این خانم لخت مقام هم اورد؟
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    واقعا تیشه زد به ریشه. خجالت بکش مرتیکه