با تشکیل شدن ۴ پرونده در دادسرای جنایی پایتخت، تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده‌ها آغاز شده است.

پرونده

همشهری آنلاین: روز یکشنبه ۲۶ آذر گزارش مرگ مشکوک پسری جوان به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. بررسی ها نشان داد پیکر سوخته و نیمه جان پسری جوان برای درمان به بیمارستانی در پایتخت منتقل شده اما او به دلیل شدت سوختگی و صدمات وارد شده، جانش را از دست داده بود. وقتی ماموران برای تحقیق در بیمارستان حاضر شدند، پدر این پسر به افسر پلیس گفت : پسرم امروز با دوستانش قرار گذاشته بود تا با هم به تفریح و گردش بروند اما ساعتی قبل یکی از دوستانش به من زنگ زد و گفت پسرم دچار سوختگی شده و در بیمارستان است. من اما به دوستانش مشکوک هستم و احتمال می دهم آنها باعث مرگ پسرم شده اند.

ماموران در گام بعدی به سراغ دوستان جوان جان باخته رفتند که یکی از آنها گفت: وقتی حامد پیش ما آمد حال خوبی نداشت. می گفت دچار افسردگی شده است. او ناگهان مقابل چشم ما بنزین روی خودش ریخت و کبریت را کشید. هرچند فورا به سمتش رفتیم و به تکاپو افتادیم تا آتش را خاموش کنیم اما او به شدت دچار سوختگی شده بود. ما نقشی در مرگ او نداریم، حامد خودش را آتش زد.

تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

دومین حادثه مرگبار شامگاه یکشنبه اتفاق افتاد. قربانی زنی ۳۶ ساله بود که از بالکن طبقه چهارم خانه اش به پایین افتاده و جانش را از دست داده بود. بررسی ها نشان می داد که آن روز پسر مورد علاقه این زن مهمان خانه اش بود که او می گفت متوجه سقوط زن جوان نشده است. تحقیقات در این پرونده نیز ادامه دارد تا معمای سقوط مرگبار زن جوان رازگشایی شود.

سومین پرونده ای که در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد درباره مرگ زنی ۴۲ ساله بود. او برای جراحی افتادگی پلک به یکی از بیمارستان های تهران رفته اما در اتاق جراحی قلبش از تپش ایستاد و دیگر به هوش نیامد. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

اما آخرین پرونده ای که در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد، درباره قتل مرد افغان است. جسد او شامگاه یکشنبه در بیابان های اطراف کهریزک پیدا شد. او هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و حدود یک هفته از قتل می گذشت. او حدود ۲۸ سال سن داشت که در ادامه هویت وی با بررسی افراد گمشده، به دست آمد. خانواده این مرد افغان، حدود دو هفته قبل گزارش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند. حالا تیم جنایی تحقیقات خود را برای حل معمای این جنایت آغاز کرده اند.

کد خبر 816787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha