وزیر اطلاعات در پیامی شهادت مظلومانه‌ جان برکفان حافظ مرزهای ایران اسلامی را به فرمانده کل انتظامی کشور تسلیت گفت.

خطیب وزیر اطلاعات

به گزارش همشهری‌آنلاین ، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی شهادت مظلومانه‌ی جان برکفان حافظ مرزهای ایران اسلامی را به فرمانده کل انتظامی کشور تسلیت گفت.

متن پیام خطیب به شرح زیر است:

"من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا"

برادر ارجمند سردار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رادان
سلام علیکم

شهادت مظلومانه‌ی جان بر کفان مرزهای ایران اسلامی در ایّام سال‌روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) را خدمت فرماندهی معظّم کل قوا، جناب‌عالی، خانواده‌های معزز شهدا، فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور فراجا و مردم انقلابی و سرافراز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

ملّت شریف، نجیب و شهیدپرور ایران ضمن قدردانی از مجاهدت ها و جانفشانی‌های مدافعین مرزهای مقدس میهن اسلامی ایران، انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببین خون های به ناحق ریخته شده‌ی شهدای این حادثه‌ی تروریستی را دارند و جامعه‌ی اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این را وظیفه خود می دانند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه در اعلی علیین، همنشینی ائمه‌ی معصومین(ع) و برای مجروحین نیز شفای عاجل، تندرستی و سربلندی و برای خانواده های آنان اجر عظیم، شکیبایی و شفاعت حضرت زهرا(س) را خواستاریم.

سید اسماعیل خطیب

وزیر اطلاعات

کد خبر 816595
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    سوال اینجاست که گروهک های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از خاک پاکستان وارد این کشور می شوند. حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند. برخورد قاطع با گروهک‌های مسلح در منطقه راسک خواست عمومی است. تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان باید بدانند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند. دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. حادثه تروریستی راسک، ثابت کرد و نشان داد که آمریکا و متحدانش هنوز هم با ملت ایران دشمن هستند. حادثه تروریستی راسک، ثابت کرد و نشان داد که آمریکا و متحدانش هنوز هم با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند. عوامل حادثه تروریستی راسک باید سریعاً شناسایی و مجازات شوند. بیش از 80 درصد فقط مواد مخدر از سیستان و بلوچستان وارد دیگر شهرهای کشور می شود چرا؟
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    سوال اینجاست که چرا پاکستان گروهک تروریستی جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش را پناه داده است. گروهک تروریستی جیش‌الظلم 100 درصد فقط وابسته به امریکا و مزدورانشان هستند و از آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل پول دریافت می کنند و در سیستان و بلوچستان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند. گروهک تروریستی جیش‌الظلم از آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل پول دریافت می کنند و در سیستان و بلوچستان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    حادثه تروریستی راسک، ثابت کرد و نشان داد که آمریکا و و متحدانش هنوز هم با ملت ایران دشمن هستند. حادثه تروریستی راسک، ثابت کرد و نشان داد که آمریکا و و متحدانش هنوز هم با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند. عوامل حادثه تروریستی راسک باید سریعاً شناسایی و مجازات شوند
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    تروریست‌ها مورد حمایت مدعیان حقوق بشر دیگر آرامش نخواهند داشت. تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، اسرائیل و مزدوراشنان دیگر آرامش نخواهند داشت.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    پاکستان جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی حمله گروهک تروریستی جیش‌الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان بوده است. مقر اصلی گروهک تروریستی جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل در خاک پاکستان است.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    تروریست های جیش الظلم 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و متحدانش در خاک پاکستان فعالیت می کنند.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    عربستان در شرق کشور به اشرار کمک‌ مالی و اطلاعاتی می‌کند