بعد از شکایت پنج بیمار و ارائه اسناد و مدارک مبنی بر اخذ زیرمیزی از بیمار پرونده تخلف گرانفروشی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات تشکیل شد.

پول

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: بعد از شکایت پنج بیمار و ارائه اسناد و مدارک مبنی بر اخذ زیرمیزی از بیمار پرونده تخلف گرانفروشی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات تشکیل شد. این متخصص زنان و زایمان با دریافت سکه، وجه نقد و ارائه شماره کارت اطرافیان خود اقدام به دریافت وجه بالاتر از تعرفه و زیر میزی قبل از انجام اعمال جراحی از بیماران می‌کرد.

سعید نوراللهی افزود: با شکایت پنج بیمار و ارائه اسناد و مدارکی از سوی آن‌ها مبنی بر دریافت زیر میزی این پزشک، پرونده تخلف گرانفروشی بر اساس ماده ۴ قانون تعزیرات حکومتی در زمینه تخلفات بهداشتی درمانی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

او ادامه داد: قاضی شعبه چهارم تعزیرات حکومتی اراک تا روشن شدن زوایای پرونده، مراجعه دیگر شاکیان و مشخص شدن میزان تخلف دستور پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در این واحد صنفی را صادر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از مردم خواست تا هر گونه شکایت و گزارشی در زمینه دریافت زیر میزی و تخلفات پزشکی بهداشتی را با سامانه الکترونیکی ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

کد خبر 815564
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha