مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
۰ نفر

دزدان انگلیسی در شهر مرسی‌ساید ون‌های هدایای گران قیمت کریسمس را مورد هدف قرار می‌دادند و آنها را به سرقت می‌بردند.

دزدان هدایای کریسمس

همشهری‌آنلاین: به نقل از میرر، 2 دسامبر امسال، صاحب یک ون که هدایای کریسمس را جابه‌جا می‌کرد، مورد حمله دزدان قرار گرفت. 3 مرد با یک خودروی مشکی این ون را متوقف کردند و با ربودن راننده و انتقال خودرو به بیرون شهر، راننده را کتک زدند و همه هدایای گرانقیمت کریسمس را به سرقت بردند.

راننده ون که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به سختی خود را به جاده رساند و با کمک یک راننده‌ گذری خود را به ایستگاه پلیس رساند و ماجرا را برای آنها تعریف کرد.
در حالیکه پلیس تحقیقات خود را برای یافتن سارقان آغاز کرده بود، سرقت مشابه دیگری رخ داد. دزدان این بار درِ یک ون که هدایای کریسمس را حمل می‌کرد، شکسته و هدایا را دزدیده‌ بودند. 15 دقیقه بعد گزارش دیگری به پلیس رسید که نشان می‌داد دزدان سوار بر یک خودروی مشکی با تهدید راننده یک ون، او را پیاده کرده‌ و هدایای کریسمس را که به صورت بسته‌بندی شده در این خودرو بود دزدیده‌اند.

در جریان بررسی‌ها معلوم شد که همه این سرقت‌ها از سوی یک باند صورت گرفته است. پلیس همزمان با تحقیقات گسترده برای دستگیری سارقان، به رانندگان ون که هدایای کریسمس را جابه‌جا می‌کردند، هشدار داد که در این روزها مراقب دزدان باشند، به ویژه اینکه آنها به دنبال هدایای گرانقیمت هستند.

راهزن جاده‌ها؛ راننده کامیون‌ها را می‌کشت | 38 سال پیش در چنین روزی ...

پلیس تحقیقات و بررسی‌های خود را ادامه داد تا اینکه یکی از سارقان به نام جوزف اسمیت، 21 ساله دستگیر شد.

جوزف که قبلا به جرم سرقت خودرو دستگیر شده بود، در اعترافاتش گفت: در نزدیکی کریسمس به دنبال این بودیم که یک عملیات سرقت را انجام دهیم. ما با دیدن یک ون که هدایای کریسمس را جابه‌جا می‌کرد، به فکر سرقت از این خودروها افتادیم و با دو نفر از دوستانم در شهر راه افتادیم و هر ونی که حامل هدایای کریسمس بود را خالی می‌کردیم.

روز شنبه 9 دسامبر جوزف در دادگاه قضایی لیورپول حاضر شد و تحقیقات برای دستگیری همدستان او ادامه دارد.

کد خبر 815397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha