محمد آبشک هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان امیدوار است که تیمش با شکست دادن استقلال، نتایج ضعیف اخیر را جبران کند.

محمد آبشک

همشهری آنلاین: فولاد خوزستان امروز در حالی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت که هواداران فولاد از نتایج این تیم در فصل جاری راضی نیستند. محمد آبشک، هافبک شمالی فولاد در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در ارتباط با شرایط فولاد برای بازی با استقلال گفت: «واقعیت این است که در مجموع نتایج خوبی در لیگ امسال نگرفته‌ایم و بابت همین موضوع شرمنده هواداران هستیم. با این حال روزهای گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده بازی با استقلال هستیم. می‌دانیم بازی سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم ۳امتیاز بازی را بگیریم تا نایجی که در این فصل گرفتیم را جبران کنیم.»

آبشک در خصوص اینکه آیا شناخت جواد نکونام از استقلال، کار فولاد را سخت‌تر نخواهد کرد، گفت: «به هر حال آقای نکونام چند سال اینجا کار کرده است و فولاد را را می‌شناسد ولی ما هم در این بازی انگیزه داریم تا خودمان را نشان دهیم و از امتیاز میزبانی هم به بهترین شکل استفاده کنیم. امیدوارم هواداران هم حمایت کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم.»

هافبک فولاد در خصوص خبر درگیری محمد علی نژاد و گادوین منشا که هفته پیش در رسانه‌ها منتشر شد، تاکید کرد: «ما یک خانواده هستیم و این اصلا درست نیست اخبار تیم به بیرون درز پیدا کند. ما بعد از تمرین هنوز به خاه نرسیده بودیم که دیدیم این خبر به رسانه‌ها کشیده شده است. البته اتفاق خاصی هم رخ نداده بود و همیشه در تمرین یا مسابقه جر و بحث پیش می‌آید ولی این اصلا درست نیست که اخبار تیم به رسانه‌ها داده شود.»

کد خبر 814279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha